Fiets voor de mont ventoux
-
- Forum-lid
Ik helb helt plan volgend jaar de Ventoux op te fietsen.
Ik heb nog geen racefiets.
Waar moet ik op letten en welke fiets raden jullie aan?
Bernd
Bernd
Eentje die goed past.
P.S. Ik wil volgende week over de A12 rijden en ik heb nog een auto nodig. Welke auto moet ik kopen??
P.S. Ik wil volgende week over de A12 rijden en ik heb nog een auto nodig. Welke auto moet ik kopen??
-
- Forum-lid
Volgende week pas @havana? Eerst je rijbewijs halen
Al doorgelezen? http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=14224berndmintjes schreef:Ik helb helt plan volgend jaar de Ventoux op te fietsen.
Bernd
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Eentje met een blauw zwaailicht en een vluchtstrook vignet, ander kun je zo goed gaan fietsenP.S. Ik wil volgende week over de A12 rijden en ik heb nog een auto nodig. Welke auto moet ik kopen??
Ik heb mensen de Ventoux op zien fietsen met een mtb en teenslippers dus zo bezien is zo'n beetje elke fiets met versnellingen wel ok.
Antwoord zou moeten zijn een passende fiets met minimaal 34/29 of 32 en je moet met wat oefening wel boven kunnen komen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het lijkt me ook dat het handig is wat de TSer nog meer met die fiets wil? Als hij alleen maar een keer de MV op wil gewoon een MTB huren en lekker een dag de tijd nemen.
Op de Nederlandse berg van Thijs Zonneveldamclassic-fan schreef:En waar wil je dat realistisch gezien gaan oefenen?
Gaat die Joker trouwens nog een keer de politiek in dan wel wel optreden als komiek met erg slechte grappen?
Nah, TS is al twee dagen (laatste keer op 20 Augustus) niet ingelogd dus die zien we waarschijnlijk nooit meer.
On topic. Ik zou een fiets met vierkante wielen kiezen zodat, als je geparkeerd komt te staan, niet achteruit de berg af gaat. Het fiets iets moeilijker bergop maar dan heb je ook wat.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock