Hierbij verkoop ik mijn SRM systeem opnieuw, heb inmiddels de batterijen laten vervangen en een beurt laten doen door SRM:
Dit systeem is voorzien van een compact Dura-ace crank (momenteel met 53/39 bladen) en is de bedraadde versie met de Powercontrol V computer. De crank heeft armen van 172,5mm en is voorzien van FSA bladen (in overleg met dura-ace). Het is de pro versie, 2% nauwkeurigheid dus.
Nieuwe batterijen en beurt door SRM!
Voor deze prijs is dit een geweldig alternatief voor de powertap, met bijzonder accurate meting en natuurlijk een profi uiterlijk.
Alle specificaties zijn te vinden in deze Advertentie.
Het gaat dus om dit model, maar dan de versie met draad.
Hij is uiteraard werkend te zien, indien gewenst kan ik hem voor een nieuwe eigenaar monteren.
De vraagprijs is ondanks de beurt nogsteeds 1300 euro, bieden mag;).
Mail of PM voor vragen.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
-Verkocht- SRM systeem, Dura-ace PC V, nieuwe batterijen
Je vergeet erbij te vermelden dat het een compact versie is. En euh... SRM moet je elke rit kalibreren, niet om de 2000km, dus ik vermoed dat je iets anders bedoelt
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Dag carsan, Het is idd zo dat het binnenblad 110mm steek heeft, het huidige blad is wel 39t. Het buitenblad is 130mm en is nu 53t.
Je dient een SRM ook opnieuw te laten kalibreren als er andere bladen op gemonteerd worden dan de originelen (zie SRM site).
Je dient een SRM ook opnieuw te laten kalibreren als er andere bladen op gemonteerd worden dan de originelen (zie SRM site).
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Niemand die zijn trainingen serieuzer wil gaan aanpakken door een vermogensmeter te gaan gebruiken?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
charite schreef:Kikkie schreef:Niemand die zijn trainingen serieuzer wil gaan aanpakken door een vermogensmeter te gaan gebruiken?
Yep, maar het is Dura Ace, was het nu Campa, dan hadden we verder gepraat.
Er bestaat geen Campagnolo SRM. Nogal wat Campa rijders nemen de Dura-Ace SRM om te trainen hoor; vriend van me reed zo met z'n Dura-Ace SRM bij Topsport Vlaanderen, thans een Campa-gesponsord team.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Destijds was er keuze uit de Dura-ace of de standaard SRM.
(Tegenwoordig kun je ook SRAM en FSA krijgen, maar dan moet je een stuk dieper in de buidel tasten.)
(Tegenwoordig kun je ook SRAM en FSA krijgen, maar dan moet je een stuk dieper in de buidel tasten.)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Opnieuw te koop, nu met neiuwe batterijen en beurt, bel of mail maar voor vragen of om te onderhandelen (als je hem wilt hebben, komen we er wel uit!).
(foto's volgen vanavond)
(foto's volgen vanavond)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
mmm, als je 'em in december nog hebt... (lees: eindejaarsuitkering)
@casran: calibreren is iets anders dan een offsetcorrectie doen. 't zou niet best zijn als je na elke rit moest calibreren!
@casran: calibreren is iets anders dan een offsetcorrectie doen. 't zou niet best zijn als je na elke rit moest calibreren!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?