Bar plugs monteren
Ik ga straks voor het eerst een stuurlint op mijn stuur zetten en nou kreeg ik er bar plugs bij maar ik vraag me af hoe deze het beste te monteren.
Ik heb deze plugs al een keer gehad bij grips voor een andere fiets en deze plugs kwamen na 1 ritje alweer eruit zetten.
Hier de plugs die er bij zitten, met een hamertje er in tikken?
Ik heb deze plugs al een keer gehad bij grips voor een andere fiets en deze plugs kwamen na 1 ritje alweer eruit zetten.
Hier de plugs die er bij zitten, met een hamertje er in tikken?
Ehm, gewoon erin duwen? Als je begint te wikkelen moet je niet precies op het uiteinde van het stuur beginnen, maar een rand overlaten die je naar binnen kunt vouwen. Deze frommel je dan naar binnen en je duwt de stuurdop erin.
Supreme schreef:Ja alleen weet ik van de vorige keer dat die stuurdoppen er niet zomaar in te duwen zijn.
Hmmm, vaag. Ik ben wel eens zo'n ding verloren, gewoon een nieuwe gekocht en die erin goed ingedrukt. Ging zonder problemen eigenlijk en blijft ook prima zitten.
Vroeger had je van die "expander bar plugs" (geen idee wat de officiele naam is) die je met een schroef kon vastzetten.
Door de schroef aan te draaien zette het binnenste gedeelte uit en zette zich vast.
Geen idee eigenlijk of die dingen nog te krijg zijn, kom ze nergens meer tegen...
Door de schroef aan te draaien zette het binnenste gedeelte uit en zette zich vast.
Geen idee eigenlijk of die dingen nog te krijg zijn, kom ze nergens meer tegen...
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
sirbas schreef:Vroeger had je van die "expander bar plugs" (geen idee wat de officiele naam is) die je met een schroef kon vastzetten.
Die zijn idd heel handig ja, die zitten op mijn cannondale six 2010 en er staat "cat eye model-330" op, maar geen idee waar je die kan krijgen, had al eens gezocht.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
-
- Forum-lid HC
http://www.bike24.com/1.php?content=8;n ... id=0;pgc=0
Deze heb ik op de mtb. moet wel zeggen dat ze groot zijn, dus kans is aanwezig dat ze buiten de tape uit kunnen komen
Deze heb ik op de mtb. moet wel zeggen dat ze groot zijn, dus kans is aanwezig dat ze buiten de tape uit kunnen komen