Fulcrum Racing Quattro 40 mm. carbon 2016
-
- Forum-lid HC
Even mijn glazen bol halen [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD]
-
- Forum-lid
Zolang de coating op het remoppervlak blijft, zal het wel goed zijn. De vraag zal eerder zijn ; hoelang blijft het 3D diamant remoppervlak op mijn velg ?
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als je maar de goede remblokken gebruikt zeker?
Als de richtprijs rond de 1250 blijft, vraag ik me af wat de meerwaarde is t.o.v. bora One aan 1300-1350 euro...
Als de richtprijs rond de 1250 blijft, vraag ik me af wat de meerwaarde is t.o.v. bora One aan 1300-1350 euro...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Klopt, dat zit inderdaad op de nieuwe Bora's. Ik rijd zelf sinds een half jaar met de Bora Ultra (clinchers).
Ze remmen vergelijkbaar met aluminium (met de juiste blokken), zeker niet slechter ik vind zelfs een fractie beter. In het nat remmen ze stukken beter dan "gewone" carbon wielen. Dit komt behoorlijk in de buurt van aluminium.
Slijtage kan ik nog niks van zeggen. Heb er nu een half seizoen mee gereden, ook hooggebergte en flinke heuvelritten en voorlopig zien ze er als nieuw uit. Maar of dat zo blijft... time will tell !
Ze remmen vergelijkbaar met aluminium (met de juiste blokken), zeker niet slechter ik vind zelfs een fractie beter. In het nat remmen ze stukken beter dan "gewone" carbon wielen. Dit komt behoorlijk in de buurt van aluminium.
Slijtage kan ik nog niks van zeggen. Heb er nu een half seizoen mee gereden, ook hooggebergte en flinke heuvelritten en voorlopig zien ze er als nieuw uit. Maar of dat zo blijft... time will tell !
http://www.mantel.com/fulcrum-racing-quattro-carbon
1088€ bij Mantel, bij Hopmans zie ik ze nog niet op de site staan.
1088€ bij Mantel, bij Hopmans zie ik ze nog niet op de site staan.