Fietsen rond Cochem
Ben je specifiek op zoek naar mountainbike routes? Daar kan ik je niet aan helpen.
Ga er een paar keer per jaar fietsen. Prima fietsgebied. Je kunt langs de Moesel lekker warm rijden (erg hard kun je hier niet vanwege de vele fietsers) en aan beide zijden van de rivier kun je mooi klimmen. Voornamelijk gelijkmatige hellingen van 6 - 8 km op brede wegen. Alleen rekening houden met motorrijders die zich op het circuit wanen. Er zijn echter ook kuitebuiters, zoals de klim naar het bungalowpark vanuit het centrum van Cochem.
Ga er een paar keer per jaar fietsen. Prima fietsgebied. Je kunt langs de Moesel lekker warm rijden (erg hard kun je hier niet vanwege de vele fietsers) en aan beide zijden van de rivier kun je mooi klimmen. Voornamelijk gelijkmatige hellingen van 6 - 8 km op brede wegen. Alleen rekening houden met motorrijders die zich op het circuit wanen. Er zijn echter ook kuitebuiters, zoals de klim naar het bungalowpark vanuit het centrum van Cochem.
Bij Ediger-Eller zet ik ook altijd de auto. Mooi park overigens. Als je er naartoe rijdt kom je al een leuke helling tegen, of de steile via het centrum of de gelijkmatige. Afhankelijk van je tomtom.
Verder gewoon een kaart meenemen, Cochem staat in de hele omgeving aangegeven. Verdwalen zul je niet.
Verder gewoon een kaart meenemen, Cochem staat in de hele omgeving aangegeven. Verdwalen zul je niet.
ik ben 2 keer in ediger-eller geweest, in dat roompotpark. zeker je fiets meenemen, je kunt je lol op op de niet al te lange, maar toch steile klimmetjes en het is ook best leuk fietsen daar!
accepteren kun je leren!
Eind volgende week weekje naar Cochem. Ziet er goed uit qua fietsmogelijkheden zo te lezen