Ik gebruikte voorheen altijd mijn edge 205 op mijn crosser, maar gezien het risico op schade/defecten wil ik deze toch liever ontzien en voor mn gewone racer gebruiken.
Wat is een fijne teller voor op de crosser?
welke niet al te duren teller kan bv ronde tijden op nemen?
En is het beter voor dit werk om met draad te nemen ivm hoger risico op storingen?
graag suggesties,
Fietscomputer voor op de Cyclocrosser
[quote="Bruco"]Ik had een draadloze Sigma BC1606 op m'n crossert. Die deed 't naar behoren.
Inmiddels heb ik het licht gezien en rijd ik zonder teller door de modder.[/quote]
Ik vind het leuk om mn rondjes steeds scherper te rijden, en dus te meten,zeker omdat ik net met crossen gestart ben.
ik zie dat je uit leiderdorp komt, heb je nog suggesties waar in de regio leuke parcoursen zijn om te crossen?
rij nu eigenlijk altijd in Zoetermeer(snowworld)
Inmiddels heb ik het licht gezien en rijd ik zonder teller door de modder.[/quote]
Ik vind het leuk om mn rondjes steeds scherper te rijden, en dus te meten,zeker omdat ik net met crossen gestart ben.
ik zie dat je uit leiderdorp komt, heb je nog suggesties waar in de regio leuke parcoursen zijn om te crossen?
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
[quote="martijn78"][quote="Bruco"]Ik had een draadloze Sigma BC1606 op m'n crossert. Die deed 't naar behoren.
[/quote]
Vanaf oktober begint de cross competitie in zuid-holland weer. Elke zaterdag een crosswedstrijd bij een wielervereniging op een ander parcours (www.veldrijden.com). Ook bij Swift word er dan weer om de week gereden. Hier blijft het parcours ook door de week uitgezet staan (www.swift-leiden.nl). Over Swift kan Bruco je alles vertellen.
[/quote]
Vanaf oktober begint de cross competitie in zuid-holland weer. Elke zaterdag een crosswedstrijd bij een wielervereniging op een ander parcours (www.veldrijden.com). Ook bij Swift word er dan weer om de week gereden. Hier blijft het parcours ook door de week uitgezet staan (www.swift-leiden.nl). Over Swift kan Bruco je alles vertellen.
Dit is mijn lot: hard fietsen en dan kapot.