Zelf wielen maken!
-
- Forum-lid
Dames, heren ook, ik ben van plan om weer een workshop wielenbouwen te gaan organiseren. Dus, meld je aan via een p.b. okee
Bij voldoende respons kunnen we van start, ik heb d'r zin an!
Bij voldoende respons kunnen we van start, ik heb d'r zin an!
Amsterdam volgens mij.
Is er al een streefdatum? Dan ga ik kijken of ik erbij kan zijn. Heb namelijk zeker interesse.
Is er al een streefdatum? Dan ga ik kijken of ik erbij kan zijn. Heb namelijk zeker interesse.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hier ook interesse! (het idee is toch zelf naven + spaken + velgen regelen en tot een wielset bouwen?)
- rielplayer
- Forum-lid
Zou je wat meer info kunnen geven zoals kosten, tijdsduur, wat mee te nemen, locatie. Heb zeer zeker interesse!
-
- Forum-lid
Idem zoals rielplayer al zei.
-
- Forum-lid
De clinc houden we op een nader te bepalen zaterdagochtend. Aanvang 9.00uur
De cursisten dienen zelf voor het materiaal te zorgen: Naaf, passende spaken (zie: http://www.sapim.be/spoke-calculator) en velg. Ik kan ook voor spaken zorgen maar dan worden het galvanisch verzinkte spaken want die hebben we op voorraad.
De cursisten moeten ook brood meenemen! Ik zorg voor koffie en thee
Kosten: €50,- per persoon
Adres: Nieuwe Uilenburgerstraat 30, Amsterdam. Zie ook 't linkje onder dit bericht
De cursisten dienen zelf voor het materiaal te zorgen: Naaf, passende spaken (zie: http://www.sapim.be/spoke-calculator) en velg. Ik kan ook voor spaken zorgen maar dan worden het galvanisch verzinkte spaken want die hebben we op voorraad.
De cursisten moeten ook brood meenemen! Ik zorg voor koffie en thee
Kosten: €50,- per persoon
Adres: Nieuwe Uilenburgerstraat 30, Amsterdam. Zie ook 't linkje onder dit bericht
-
- Forum-lid
Ik houd het in de gaten, ik ben zeker ook geïnteresseerd!
Ik heb ook wel interesse. Ik zou dan een kuiper ACC achting willen bakken. Wellicht dat ik dan eerst effe wat moet gaan bestellen (china). Als het begin 2016 is zou ik wel aan willen haken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- rielplayer
- Forum-lid
als ik aanhaak zal ik ook eerst iets moeten bestellen. Maar waar te beginnen?