Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Website zitvlees.nl stopt ermee

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 27 jul 2010 18:28

Website zitvlees.nl ( www.zitvlees.nl/index.php?id=3200&blognummer=856 ) stopt ermee. Erg jammer. Gelukkig blijft de website wel in de lucht. Veel nuttige trainingsinfo. Nogmaals erg jammer!

Quote: "Zondag 11 juli, Aan al het goede komt een eind

Wisten jullie dat ik op dit moment ruim 65 maanden actief ben als weblogger? Bijna 2.000 dagen. In die tijd heb ik 1.640 trainingsuren beschreven, verdeeld over 825 trainingen. Bijna 42.000 kilometer. Dat is de hele aarde rond, en meer. Als je alle tekst kopieert naar Word, kom je aan 619 pagina's met 380.000 woorden en 2,1 miljoen tekens! Het is mooi geweest, aan al het goede komt een eind.

Ik heb besloten om te stoppen met Zitvlees.nl.

Vanaf september begin ik met studeren en ik wil meer tijd overhouden voor mijn gezin. Als ik doorga zoals ik altijd heb gedaan, moet ik concessies doen aan één van beiden en dat wil ik niet. Bovendien staat er een verbouwing op het programma en heb ik mijn fietsenmaker al een half jaar geleden een nieuwe website beloofd. De vrijgekomen tijd zal dus nuttig worden besteed.

De komende 3 maanden ga ik absolute sportrust nemen. Mijn lijf en hoofd hebben dat nodig. In die tijd wil ik met behulp van fysiotherapie mijn bovenlijf weer op sterkte brengen. Vanaf 4 oktober begin ik dan weer met trainen met als doel Egmond-Pier-Egmond en de Egmond Halve Marathon. Stoppen met Zitvlees.nl betekent uiteraard niet dat ik ga stoppen met sporten. Dat wil ik blijven doen tot ik letterlijk omval.

De website www.zitvlees.nl blijft gewoon in de lucht. Misschien krijgt deze op termijn een nieuw jasje. Ik heb nog wel wat ideeën.

Lieve mensen, bedankt voor de afgelopen 5 1/2 jaar. Jullie hebben me vaak gesteund als het nodig was, via e-mail, reacties op de site of het allermooiste: onderweg. Ik vrees dat ik het enorm ga missen, maar dit is mijn keuze en daarmee zullen jullie het echt moeten doen".
What makes the boat go faster?

perik
Forum-lid

perik 27 jul 2010 18:57

Als ik het goed begrijp stopt Johan alleen met het bijhouden van zijn blog. Ik hoop inderdaad dat het onderdeel met trainingsinfo behouden blijft. Zitvlees is m.i. echt de beste site voor wie een heldere introductie in trainingsleer en het maken van schema's zoekt!

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 27 jul 2010 19:25

Zoals ik het lees ook geen verder onderhoud van de site.
What makes the boat go faster?

bandit
Forum-lid

bandit 29 jul 2010 19:52

Dank *bloos*.

Idd zal er voorlopig t/m begin oktober) geen onderhoud meer plaats vinden. Daarna krijgt de site een nieuw jasje. Hoe het eruit komt te zien, weet ik nu ook nog niet.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

frenkie
Forum-lid

frenkie 29 jul 2010 22:11

Wisten jullie dat ik op dit moment ruim 65 maanden actief ben als weblogger? Bijna 2.000 dagen. In die tijd heb ik 1.640 trainingsuren beschreven, verdeeld over 825 trainingen. Bijna 42.000 kilometer. Dat is de hele aarde rond, en meer. Als je alle tekst kopieert naar Word, kom je aan 619 pagina's met 380.000 woorden en 2,1 miljoen tekens! Het is mooi geweest, aan al het goede komt een eind.
Om nog 1 stap in de getalletjes verder te gaan:
Precies 150 topics op dit forum waarin verwezen wordt naar zitvlees.nl :)
Ik denk dat dit genoeg zegt over de het informatieve deel, gelukkig blijft het bestaan.
Bedankt Johan!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

race-newbee
Forum-lid

race-newbee 29 jul 2010 23:04

idd een erg heldere site, heb net de site goed door genomen om zelf een combi te leggen tussen hardlopen en fietsen in een schema....

bedankt voor de info!
je fietst wat...

Plaats reactie