Kent iemand dit merk?
Dat het geen superbike is had ik zelf ook al wel door. Maar ook mindere fietsen fietsen kunnen kwalitatief best oké zijn. Ik wil de racefiets uit gaan proberen en dan moet je rustig beginnen toch
Vandaar dat ik even benieuwd was naar ervaringen.
Vandaar dat ik even benieuwd was naar ervaringen.
Nooit van gehoord, maar dat ze op het frame aangeven wat de voorkant is zegt wel genoeg (over het merk, niet de fiets)
Hoeft om te beginnen helemaal niet slecht te zijn, maar hangt helemaal van de prijs af zou ik zo zeggen !
Hoeft om te beginnen helemaal niet slecht te zijn, maar hangt helemaal van de prijs af zou ik zo zeggen !
- Jaap Telder
- Forum-lid
Een tweewieler met het goedkoopste van het goedkoopste aan onderdelen en haast te zwaar om het een "race"fiets te noemen....ziet er niet uit, soort van Zeeman fiets.
http://www.ks-cycling.com/rennrad-28-fo ... 3ql10u79n6
http://www.ks-cycling.com/rennrad-28-fo ... 3ql10u79n6
Nou dan zal ik maar de dwarsligger zijn, de kwaliteit zal vast matig zijn maar om te zien vind ik het wel een grappig fietsje. Is weer eens wat anders dan dat mausoleum antraciet waar iedereen mee rond rijdt.
Veni. Vidi. Fietsie.
Mooi Root is niet lelijk...
Of zoiets het geld waard is. is totaal afhankelijk van wat je er betaald hebt. De Kwaliteit is leuk voor een zomerseizoen mooi weer ritjes maar als je hem een paar 100km als winterfiets hebt ingezet zal er niet gek veel meer van over zijn.
Of zoiets het geld waard is. is totaal afhankelijk van wat je er betaald hebt. De Kwaliteit is leuk voor een zomerseizoen mooi weer ritjes maar als je hem een paar 100km als winterfiets hebt ingezet zal er niet gek veel meer van over zijn.
Campagnolo Ultra Dork
mausoleum antraciet mooi omschreven. Mijn fiets trouwens mausoleum antracietTumTumTum schreef:Nou dan zal ik maar de dwarsligger zijn, de kwaliteit zal vast matig zijn maar om te zien vind ik het wel een grappig fietsje. Is weer eens wat anders dan dat mausoleum antraciet waar iedereen mee rond rijdt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Nou ja, je weet wel, dat treurige kleurenschema dat hip werd direct na 9/11 en zo;n 10 jaar bleef hangen. Ineens moest alles zwart; bloembakken, parasols, kerstboomversierselen en ook fietsen. Niet dat het altijd lelijk moet zijn maar ik had het eerlijk gezegd vrij snel gezien en was wel weer eens toe aan een kleurtje. Dus vind ik zo'n rood fietsje wel leuk. En dat er op staat welke kant vooruit moet lijkt me in sommige omstandigheden nog best handig.rikkert schreef:mausoleum antraciet mooi omschreven. Mijn fiets trouwens mausoleum antracietTumTumTum schreef:Nou dan zal ik maar de dwarsligger zijn, de kwaliteit zal vast matig zijn maar om te zien vind ik het wel een grappig fietsje. Is weer eens wat anders dan dat mausoleum antraciet waar iedereen mee rond rijdt.
Veni. Vidi. Fietsie.