Echte rubber ventieldopjes
-
- Forum-lid
Voor wat voor ventiel? En mag ik vragen waarom het zo nodig rubber moet zijn?
Je hebt toch wel goed gelezen @hendrikjan?
Als het een grap is dan wel een hele slechte.Tangerine schreef: rubber ventieldopjes voor mijn prothese.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ja, ik had het gelezen en zat me af te vragen of het de zoveelste grappenmaker was.. maar om nu meteen op die tour te beginnen vond ik ook wat flauw..
Echt rubber is overigens vaak lastig er zijn overigens aardig goede van latex, maar voor mijn gevoel zijn die toch altijd te dik.. Uiteindelijk is zonder veel beter. Dat is met het bijpompen toch ook vele malen makkelijker..
Echt rubber is overigens vaak lastig er zijn overigens aardig goede van latex, maar voor mijn gevoel zijn die toch altijd te dik.. Uiteindelijk is zonder veel beter. Dat is met het bijpompen toch ook vele malen makkelijker..
- Wolfhound32
- Forum-lid
Die moet je echt even uitleggen.
Ik kan mijn handen niet gebruiken, op mijn onderarm zit een prothese met daarop een pin met een ventielldopje, hiermee kan ik de afstandsbediening bedienen, bladzijden omslaan en dekens omhoog trekken, maar alleen als het dopje stroef is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
TS bedoelt van die zacht siliconen ventieldopjes. Vrijwel alle ventieldopjes zijn van hard plastis (dus glad). Ik ben ooit wel eens zo'n ventieldopje tegengekomen maar heb geen flauw idee meer op welke binnenband dat was. De meeste sportieve fietsers schroeven de ventieldopjes er direct af en gooien ze weg...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC