Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Alle berichten terugvinden mogelijk?

maarten_e
Forum-lid

maarten_e 25 jul 2010 16:25

Als ik op mijn account klik, is het voor mij alleen mogelijk om te zien wat het laatste topic is waar ik heb in gepost.
Is een volledige historie van posts mogelijk? Dat is handig als je niet meer weet waar je het topic hebt in gezet; en als dat topic is weggezakt.
Staat dat op de planning, of is dat neit mogelijk?

Alvast bedankt, Maarten_E
Sensa Trentino SL '19 | Bianchi Pro Race Team '03

nagtie
Forum-lid

nagtie 19 aug 2010 12:16

Ja dit zou ik ook prettig vinden.
Ik weet namelijk dat er in 1 van mijn berichten iets interessants staat wat ik graag terug wil lezen, ik weet alleen niet waar of in wel board. Heb een uur gezocht en het opgegeven.

Zoeken op persoon zou ook een optie kunnen zijn.

Een andere is de mogelijkheid van een e-mail wanneer ik een pm krijg.

dummy
Forum-lid

dummy 19 aug 2010 13:26

@Nagtie: Dit zijn (waarschijnlijk) alle topics waarin jij iets geschreven hebt: *klik*

thja14
Forum-lid

thja14 19 aug 2010 13:31

Zou ik ook een erg prettige aanvulling vinden. Zoeken op persoon zou een erg welkome aanvulling zijn op de zoekpagina.
Passie voor het fietsen en de fietsen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 aug 2010 14:22

Het zou inderdaad fijn zijn, maar het gaat niet gebeuren met deze software. Volledig nieuwe software komt er wel aan, maar dat duurt nog wel een poosje.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

diederikje
Forum-lid

diederikje 24 nov 2010 12:39

inmiddels zijn we 3 maanden verder, is er al zicht op deze module?
laat mij maar fietsen!

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 24 nov 2010 13:21

[quote="Amclassic-fan"]Het zou inderdaad fijn zijn, maar het gaat niet gebeuren met deze software. Volledig nieuwe software komt er wel aan, maar dat duurt nog wel een poosje.[/quote]
Dat heb ik vaker gehoord. Erg vaak zelf maar ik heb nog niets zien gebeuren. Volgens mij wachten we al een meer dan een jaar op nieuwe software. Gaat dat er in werkelijkheid ook ooit komen? Ik begin er namelijk steeds minder in te geloven.
Live fast; die young. mijn blog

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 24 nov 2010 16:24

Als je op google je gebruikersnaam intikt, dan krijg je echt alle posts die je ooit hebt achtergelaten op dit forum te zien.
Wel even op de weggelaten zoekresultaten klikken.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 nov 2010 21:30

[quote="rob74"][quote="Amclassic-fan"]Het zou inderdaad fijn zijn, maar het gaat niet gebeuren met deze software. Volledig nieuwe software komt er wel aan, maar dat duurt nog wel een poosje.[/quote]
Dat heb ik vaker gehoord. Erg vaak zelf maar ik heb nog niets zien gebeuren. Volgens mij wachten we al een meer dan een jaar op nieuwe software. Gaat dat er in werkelijkheid ook ooit komen? Ik begin er namelijk steeds minder in te geloven.
[/quote]

Daar was een jaar geleden nog geen spraken van. Nu wordt er wel aangewerkt, het gaat alleen gewoon traag. Ik had ook graag gehad dat we jaren geleden al op iets anders waren overgeschakeld.

In de afgelopen 5 jaar is het er al een stuk beter geworden, toen hadden we namelijk nog geen smileys ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 24 nov 2010 22:17

Ook wij vinden het tergend langzaam gaan, maar er is wel iets te melden.
Functioneel ontwerp van de nieuwe site is bijna klaar. De laatste planning is dat we ergens in het eerste kwartaal van 2011 zowel de site als de forumsoftware vervangen.
Afbeelding | Afbeelding

danny1407
Forum-lid

danny1407 24 nov 2010 22:38

Ik snap al die persoonlijke voorkeuren en voorstellen nooit zo.

Je kan berichten plaatsen, reageren op andere berichten en zelfs foto's kijken en plaatsen.

It's all good wat mij betreft.

FacebookS3RSSite

swoosh
Forum-lid

swoosh 25 nov 2010 11:18

[quote="danny1407"]Ik snap al die persoonlijke voorkeuren en voorstellen nooit zo.

Je kan berichten plaatsen, reageren op andere berichten en zelfs foto's kijken en plaatsen.

It's all good wat mij betreft.
[/quote]

In jouw beleving hoeft er niets verandert te worden. Echter ik ben me gewaar van verschillende dingen die om verandering schreeuwen.

Ik ben niet op de hoogte hoe de nieuwe software er precies uit gaat zien maar ik weet wel wat van hedendaagse bestaande paketten en hun (on)mogelijkheden.

Je kunt onderscheid maken in de beheerderskant en de gebruikerskant.
De huidige software is verouderd en kent daardoor allerlei limitaties.
Voor juist onderhoud is men gebaat bij software met tools die niet in de huidige software zitten. Nieuwe software zal een verbetering voor moderators zijn en he onderhoud efficienter en gemakkelijker maken.

Met de huidige software lijken mij ook bepaalde implementaties niet mogelijk. Implementaties die je graag toepast in een modern forum. (Een simpel voorbeeld daarvan kan zijn hoe en waar ads verschijnen op het forum, Een ander is misschien het automatisch schalen van afbeeldingen tot een bep maximum zodat het forum niet meer uitgerekt word door te grote afbeeldingen. etc, etc)

De layout van dit forum is sterk verouderd en niet meer van deze tijd.

Gebruikers missen allerlei tools die de forumbeleving een stuk aantrekkelijker kunnen maken. Tools die je wel in andere hedendaagse forumsoftware kunt vinden.

;)
Afbeelding

Plaats reactie