Aerodynamische helm
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een nieuwe helm en er zijn diverse helmen beschikbaar die claimen ook daadwerkelijk een snelheidsvoordeel te behalen.
Kask protone
casco speedairo/speedster
Uvex EDAERO
Giro air attack
Bell star pro
Bbb Tithon
Bontrager ballista
De prijsrange varieert nogal van eur 100 voor de Tithon tm eur 250. Ik vindt het leuk om daar waar mogelijk wat tijdwinst te boeken op mijn triathlons.
Wie heeft ervaringen met deze helmen? Prijs is voor mij niet doorslaggevend. Het visier op de Giro air attack ziet er flitsend uit, maar ik lees ook ervaringen dat hij er tijdens hte fietsen makkelijk af kan vallen bij een ongelukkige beweging.
Kask protone
casco speedairo/speedster
Uvex EDAERO
Giro air attack
Bell star pro
Bbb Tithon
Bontrager ballista
De prijsrange varieert nogal van eur 100 voor de Tithon tm eur 250. Ik vindt het leuk om daar waar mogelijk wat tijdwinst te boeken op mijn triathlons.
Wie heeft ervaringen met deze helmen? Prijs is voor mij niet doorslaggevend. Het visier op de Giro air attack ziet er flitsend uit, maar ik lees ook ervaringen dat hij er tijdens hte fietsen makkelijk af kan vallen bij een ongelukkige beweging.
-
- Forum-lid HC
+1 voor de Casco.
What makes the boat go faster?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het vizier van de Attack zit echt zeer goed vast. Ik heb er althans nog nooit problemen mee gehad. Die magneetjes werken echt perfect.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
jammer dat jouw avatar het niet meer doet, dat was pas een aerodynamische helmrobbebopper schreef:Het vizier van de Attack zit echt zeer goed vast. Ik heb er althans nog nooit problemen mee gehad. Die magneetjes werken echt perfect.
Vandaag werk naar huis... Lag er een hele hoge stapel gesnoeide takken op het fietspad waarschijnlijk scheef gewaaid door harde rukwinden. BAM klapt er vol een zware tak in mijn gezicht.. Was ik even blij dat ik mijn casco speedearo op had! Had me wel een oog kunnen kosten . Dus mijn advies de Casco
-
- Forum-lid
Bedankt! zo te zien bevalt de casco goed. Passen is uiteraard ook belangrijk!
-
- Forum-lid
Casco omdat hij er het mooist uit ziet.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Casco !!
-
- Forum-lid HC
Het lijkt mij in de zomer helemaal niet fijn zo'n groot vizier voor je gezicht?
Wat zijn de ervaringen hiermee.
Wat zijn de ervaringen hiermee.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!