voor de liefhebbers...onderzoek
Deze kwam in in de trein vanmorgen in de metro tegen:
http://www.proefpersoon.nl/pages/172/On ... tatie.html
Voor de liefhebbers zeg ik maar. Loop je wel het risico dat je in de placebo-groep komt....
http://www.proefpersoon.nl/pages/172/On ... tatie.html
Voor de liefhebbers zeg ik maar. Loop je wel het risico dat je in de placebo-groep komt....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Stond 3 weken geleden als nieuwsbericht ook al op dekaleberg.nl en .be 

Buitengewoon interessant onderzoek. Persoonlijk denk ik dat EPO wel degelijk verschil maakt maar stel dat het niet zo is..... Als ik het zo lees vraag ik me wel af hoe valide dit onderzoek is. Lijkt me dat je je alle metingen op een vermogensmeter in een lab moet uitvoeren i.p.v. op de Ventoux. Van alleen het feit dat je naar de Ventoux mag ga je al harder fietsen. Ik ben heel benieuwd.
Voor wie zich afvraagt wat de legitimatie van dit onderzoek is, is deze studie interessant om te lezen. Alhoewel er ook wel de nodige kritiek op te leveren is, vind ik het wel een verfrissende kijk geven in het door emoties overheersde dopingdebat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik had me opgegeven voor dit onderzoek. Als je benaderd wordt om mee te doen, wordt er gevraagd naar je gemiddelde snelheid over 90 km als je die alleen fietst op een normaal tempo. Dit moet tussen de 35 en de 38 kmh zijn. Dat er mensen zijn die dat opgeven..

Misschien zoeken ze ligfietsers? 
Weet je wie het onderzoek gaan uitvoeren eigenlijk? Ik kan dat zo snel niet vinden namelijk.

Weet je wie het onderzoek gaan uitvoeren eigenlijk? Ik kan dat zo snel niet vinden namelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Er zijn weinig mensen die in hun eentje zo hard fietsen...dt_swiss schreef:Ik had me opgegeven voor dit onderzoek. Als je benaderd wordt om mee te doen, wordt er gevraagd naar je gemiddelde snelheid over 90 km als je die alleen fietst op een normaal tempo. Dit moet tussen de 35 en de 38 kmh zijn. Dat er mensen zijn die dat opgeven..
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik rijd meestal iets sneller, dan val ik ook al afdt_swiss schreef:Ik had me opgegeven voor dit onderzoek. Als je benaderd wordt om mee te doen, wordt er gevraagd naar je gemiddelde snelheid over 90 km als je die alleen fietst op een normaal tempo. Dit moet tussen de 35 en de 38 kmh zijn. Dat er mensen zijn die dat opgeven..

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend