Fietsbel
Racefiets en fietsbel. Het blijft een combi die niet helemaal lekker samen gaat, maar deze bel is toch wel een hele vooruitgang.
http://road.cc/content/tech-news/181052 ... -crowdfund
http://road.cc/content/tech-news/181052 ... -crowdfund
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Ja zeker erg mooi! Mooie titanium past mooi op mijn fiets.
Als ik deze aanklik kan ik alleen niet aangeven welke diameter in wil. Heeft iemand een idee hoe dit werkt?
En kickstarter is voor mij redelijk nieuw( ik heb er geen enkele ervaring mee). Loop ik hierbij het risico dat ik mijn geld kwijt raak?
Als ik deze aanklik kan ik alleen niet aangeven welke diameter in wil. Heeft iemand een idee hoe dit werkt?
En kickstarter is voor mij redelijk nieuw( ik heb er geen enkele ervaring mee). Loop ik hierbij het risico dat ik mijn geld kwijt raak?
o'7o
Inderdaad "klinkt" goed en ziet er ook nog fraai uit, niet zo opvallend op je stuur.
Dit moet toch een doorbraak zijn in de rubriek
WEL of NIET een bel op de racer.
Lees net dat de bel in juni in productie gaat en vanaf juli beschikbaar is, dat is dan weer jammer http://www.velozine.nl/2016/03/02/knog- ... l-uitziet/
Dit moet toch een doorbraak zijn in de rubriek
WEL of NIET een bel op de racer.
Lees net dat de bel in juni in productie gaat en vanaf juli beschikbaar is, dat is dan weer jammer http://www.velozine.nl/2016/03/02/knog- ... l-uitziet/
Bikers are not alone
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doe mij toch maar de hidemybell. Mooier en praktischer IMHO.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
dat zeker maar als je geen garmin hebt is dit een goed alternatief.daniel1975 schreef:Doe mij toch maar de hidemybell. Mooier en praktischer IMHO.
Wel leuk het tweede plaatje, garmin en deze bel ernaast

- opperhoofd
- Forum-lid
Deze zou mooi zijn als balhoofdspacer.
[generaliseer mode
]
Dit aangezien de meeste fietsers die geen bel hebben rondrijden op een (net iets te klein) frame en daardoor een te kort balhoofd wat gecompenseerd moet worden met spacers...
[/generaliseer mode
]
[generaliseer mode

Dit aangezien de meeste fietsers die geen bel hebben rondrijden op een (net iets te klein) frame en daardoor een te kort balhoofd wat gecompenseerd moet worden met spacers...
[/generaliseer mode

-
- Forum-lid
Gisteren via Kickstarter een Oi besteld. Je betaald met je credit card, als het project dan doorgaat krijg je de bel - naar keuze- thuis gestuurd. Als het niet door zou gaan wordt er niets afgeschreven. Je loopt dus geen risico.
Ben benieuwd, houd ons op de hoogteMaartenvreugdenhil schreef:Gisteren via Kickstarter een Oi besteld. Je betaald met je credit card, als het project dan doorgaat krijg je de bel - naar keuze- thuis gestuurd. Als het niet door zou gaan wordt er niets afgeschreven. Je loopt dus geen risico.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
En als de bel niet voldoet aan je verwachtingen omdat het ding slechter gemaakt is dan voorgesteld, tja, zoek het dan maar uit.
Sinds vorige week ben ik een een monoloog met Kickstarter, hun toch maar eens verteld dat verwachtingen beter gemanaged moeten worden want wat er steeds vaker gebeurt, producten voldoen niet aan de door de deelnemer verstrekte specs, is slecht voor hun reputatie en slecht voor crowdfunding in het algemeen.
Overigens is dit wel een leuk ding, maar die prijs dan ????
Mocht de actie niet doorgaan, volgens mij is het kunststof deel van deze bel prima 3D te printen.
Metalen beldeel moet ik even over nadenken hoe dat te fixen.
Sinds vorige week ben ik een een monoloog met Kickstarter, hun toch maar eens verteld dat verwachtingen beter gemanaged moeten worden want wat er steeds vaker gebeurt, producten voldoen niet aan de door de deelnemer verstrekte specs, is slecht voor hun reputatie en slecht voor crowdfunding in het algemeen.
Overigens is dit wel een leuk ding, maar die prijs dan ????
Mocht de actie niet doorgaan, volgens mij is het kunststof deel van deze bel prima 3D te printen.
Metalen beldeel moet ik even over nadenken hoe dat te fixen.