Wielerkoopjes
Bij Wielerkoopjes heb ik 2 weken geleden en bestelling geplaatst.
Deze is netjes bezorgd, maar het kwam in een envelop. Dat is op zich niet erg, maar ik heb betaald voor een pakket.
Hierover heb ik gemaild, gebeld en een bericht via Facebook gestuurd (is al door hem bekeken), maar uiteraard geeft men niet thuis.
Het verschil is 4 euro. Makkelijk geld verdienen denk ik dan. Als het namelijk niet express zou zijn gegaan had hij wel iets van zich laten horen.
Deze is netjes bezorgd, maar het kwam in een envelop. Dat is op zich niet erg, maar ik heb betaald voor een pakket.
Hierover heb ik gemaild, gebeld en een bericht via Facebook gestuurd (is al door hem bekeken), maar uiteraard geeft men niet thuis.
Het verschil is 4 euro. Makkelijk geld verdienen denk ik dan. Als het namelijk niet express zou zijn gegaan had hij wel iets van zich laten horen.
Brievenbuspakketje is duurder dan het postzegelbedrag. Misschien betaal je ook voor de afhandeling inderdaad. Hoewel ze ook tijd aan je kwijt zouden zijn als klant in een fysieke winkel...
Het nadeel aan postzegel is dat je geen track&trace hebt.
Het nadeel aan postzegel is dat je geen track&trace hebt.
even die site bekeken. verzendkosten staat vaag aangegeven. dat wel. linksboven:
<€ 99, - gratis verzending. dus dat betekend altijd gratis en pas boven de € 99 verzendkosten. mmm dat zal wel een verkeerd teken zijn. < ipv >
verder is envelop 3.90 en pakket 4.90 en een fiets 29.90.
dus dan snap ik idd die 6.95 niet die je moest betalen. of woon je in belgie?
<€ 99, - gratis verzending. dus dat betekend altijd gratis en pas boven de € 99 verzendkosten. mmm dat zal wel een verkeerd teken zijn. < ipv >
verder is envelop 3.90 en pakket 4.90 en een fiets 29.90.
dus dan snap ik idd die 6.95 niet die je moest betalen. of woon je in belgie?
is het fietsen aan het her-ontdekken
nee, gewoon in NL
Verzendkosten zijn bij mij verzendkosten, geen afhandelingskosten. Die 6,95 betaal ik ook bij Post.nl om iets te verzenden. Het gaat mij niet om die 4 euro, maar op de manier hoe.
En het niet reageren op de klant als die een klacht heeft.
Verzendkosten zijn bij mij verzendkosten, geen afhandelingskosten. Die 6,95 betaal ik ook bij Post.nl om iets te verzenden. Het gaat mij niet om die 4 euro, maar op de manier hoe.
En het niet reageren op de klant als die een klacht heeft.
Het is niet netjes maar ik zou er geen halszaak van maken. Maar wie ben ik...
@Wielracer ik begrijp niet waar jij je druk over maakt. Je sluit een deal met een webshop voor een aankoopbedrag incl. verzendkosten. Dat heb jij als totaal bedrag zo geaccepteerd.
Hoe dit bij artikel bij jouw wordt bezorgd is de verantwoordelijkheid van de verkoper al komt deze het zelf bij je thuis brengen.! Als dat laatste het geval zou zijn ga jij dan ook de verzendkosten terugvragen omdat het niet door hem is verzonden?
Hoe dit bij artikel bij jouw wordt bezorgd is de verantwoordelijkheid van de verkoper al komt deze het zelf bij je thuis brengen.! Als dat laatste het geval zou zijn ga jij dan ook de verzendkosten terugvragen omdat het niet door hem is verzonden?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Nee hoor. Ik zou je rechtsbijstandverzekering inschakelen want het is een grove schandewielracer schreef:Jesus, allemaal vriendjes van Wielerkoopjes hier? Laat maar zitten verder
Ik ken wielerkoopjes niet eens, maar vind het vooral onhandig dat ze niet reageren op je mail.
Dat neemt niet weg dat JIJ akkoord ben gegaan met de verzendkosten.
Als ze het door een neefje hadden laten bezorgen die in de buurt was dan was het misschien nog goedkoper geweest.
Je weet zelf WAT je bestelde en als je akkoord bent met de verzendkosten is het gewoon klaar.