Comfort racer Math Salden
-
- Forum-lid
Binnenkort wil ik een comfort racer kopen. Ik wil dan langs gaan bij Math Salden. Hebben deze hier genoeg keus in aangezien de merken die vaak genoemd worden, hier niet verkocht worden. Of kan ik hiervoor beter naar een andere winkel gaan?
Bij Salden is genoeg keuze lijkt me.
-
- Forum-lid
Ook zeg maar in de categorie 'starterfietsen'?
[edit] dubbel.
Laatst gewijzigd door havana op 19 mei 2016 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan! Ridley, Bianchi, Prorace, Scott en voor de absolute liefhebbers natuurlijk Massini.
-
- Forum-lid
super, dankje!
-
- Forum-lid
welk type hoort hierbij? kan ik me alvast orienteren.gene schreef:Trek
-
- Forum-lid
Als jezelf zoveel vragen hebt en minder ingelezen bent in wat er allemaal te krijgen is in deze categorie, zou ik niet naar Salden gaan. Vrijwel ieder merk heft momenteel een endurance fiest in het assortiment. De gangbare merken Trek, Cannondale, Specialized, Cube, Scott etc hebben allemaal een fiets gericht op comfort tijdens het rijden. Zeg niet dat Salden een slechte keus is, maar denk alleen dat de service er minder is. Al eens gekeken bij Canyon of Rose versand? Gewoon leuk om te surfen en alvast wat huiswerk te doen om te bepalen wat er zo allemaal te koop is. Succes met je zoektocht.
-
- Forum-lid
Ik woon in Zuid limburg, dus vandaar dat ik deze winkel ook ken als erkende fietswinkel. Als iemand andere winkels kent hier in de buurt, sta ik daar ook voor open.NicoNB schreef:Woon je zelf ook in de buurt van Siitard/Salden?
Of wil je er naartoe omdat ze de naam hebben goedkoper te zijn dan anderen maar woon je niet echt in de buurt?