wegens gebrek aan conditie en overschot aan kilo's.. de in enthousiasme gedane aanmelding voor de Marmotte hierbij tekoop voor iemand die wel zou willen, maar te laat was voor de aanmelding.
Je moet wel rijden onder mijn naam. Startnummer rond de 3700.
prijs 105,-
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
startbewijs Marmotte
Naar mijn weten is het startbewijs niet overdraagbaar ook niet onder jou naam.Critic schreef:wegens gebrek aan conditie en overschot aan kilo's.. de in enthousiasme gedane aanmelding voor de Marmotte hierbij tekoop voor iemand die wel zou willen, maar te laat was voor de aanmelding.
prijs 105,-
Anders wel interesse als er nog een leuk hotel beschikbaar is.
Specialized Diverge Axs
officieel.. vast niet... maar wie weet, dat jij niet mij bent. Je hoeft je nummer niet af te halen onder vertoon van een paspoortfeddesman schreef:Naar mijn weten is het startbewijs niet overdraagbaar ook niet onder jou naam.Critic schreef:wegens gebrek aan conditie en overschot aan kilo's.. de in enthousiasme gedane aanmelding voor de Marmotte hierbij tekoop voor iemand die wel zou willen, maar te laat was voor de aanmelding.
prijs 105,-
Ik ga het toch even voor de zekerheid checken voordat Ik er straks voor niks ben.Critic schreef:officieel.. vast niet... maar wie weet, dat jij niet mij bent. Je hoeft je nummer niet af te halen onder vertoon van een paspoortfeddesman schreef:Naar mijn weten is het startbewijs niet overdraagbaar ook niet onder jou naam.Critic schreef:wegens gebrek aan conditie en overschot aan kilo's.. de in enthousiasme gedane aanmelding voor de Marmotte hierbij tekoop voor iemand die wel zou willen, maar te laat was voor de aanmelding.
prijs 105,-
Specialized Diverge Axs
Kan gewoon. Je rijdt inderdaad wel onder andermans naam.