Bikefitting limburg
-
- Forum-lid
Bikefun Heerlen. Ik weet wel niet hoe uitgebreid dat is, maar daar gebruiken ze precision fit van TREK.
-
- Forum-lid
+1 voor bikemedical. Zeer kundig en ervaren. Niet te vergelijken met bike fitting van Trek (Heb beide 'ondergaan').
-
- Forum-lid
PS bikemedical zal ook wel een stukje duurder zijn ......
Hallo,patmaessen schreef:+1 voor bikemedical. Zeer kundig en ervaren. Niet te vergelijken met bike fitting van Trek (Heb beide 'ondergaan').
Is deze tip nog steeds de beste keuze in Limburg? Zelf woon ik in Noord Limburg maar een eindje rijden is voor mij geen probleem.
Vorig jaar ben ik begonnen met wielrennen, ik heb in 2016 4500 km gefietst, wel niet hard maar vooral genoten en opbouwen.
Tegenwoordig maak ik ritten van 100+ km, behalve vorige week toen had ik een rit van 50 km en is mijn knie helaas geblesseerd geraakt.
Ik heb nu erg veel pijn net boven mijn knieschijf, ik snap er niets van. Waarschijnlijk ontstaan door staand te fietsen tegen windkracht 5.
Verder heb ik in het verleden een zwaar auto ongeluk gehad waarbij ik beide benen verbrijzeld heb en een beenlengteverschil heb opgelopen.
IK ben dus opzoek naar een zeer goede bikefitter ongeacht wat het kost (dit laatste vooral omdat ik fysiek zoveel problemen heb)
Het is erg belangrijk voor mij om te kunnen fietsten dit is voor mij lichamelijk het enigste wat ik kan.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes
Laatst gewijzigd door matjes op 05 mar 2017 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Al meerdere maken geweest bij Jacques, altijd goed geholpen en al jaren pijnvrij.