Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Sigma Rox 8.0 hartslagmeterfunctie

nielsolinos
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 apr 2010 21:58

nielsolinos 15 jul 2010 22:44

Hallo, ik heb sinds een tijdje de Sigma Rox 8.0 fietscomputer. Nu doet alles het prima, alleen de hartslagmeterfunctie functioneerd niet. Ik heb van alles geprobeerd om hem aan de praat te krijgen. Hebben jullie eventuele tips of ervaring hiermee?

bvd

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 16 jul 2010 11:33

Bij mij is het meerdere malen voorgekomen dat een batterij van een nieuw apparaat gewoon leeg was. Voordat je daar achter bent, heb je het apparaat al helemaal uitgespit. Misschien moet je ergens de hartslagfunctie aanzetten of zo?

flateric
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:04

flateric 18 jul 2010 22:20

Heb zelf sinds november 2009 de ROX 9.0 (is voor een groot deel dezelfde computer/borstband volgens mij). In het begin geen problemen mee gehad. In maart begon het hartslagsignaal weg te vallen of ging de waarde haperen (mijn hartslag bleef op de computer steeds dezelfde waarde aangeven). Hierna maakte de borstband ook regelmatig geen contact meer met de computer en viel de hartslagfunctie dus uit. Contact gehad met HCS (daar had ik de ROX gekocht) deze gaven aan een nieuwe batterij te gebruiken. Dit uitgeprobeerd, zonder succes. Hierna heb ik een nieuwe borstband gekregen, ook zonder succes. Nog steeds dezelfde problemen, afgewisseld met wel goed functioneren. Wederom contact met HCS gehad. Alles terug gestuurd en een hele nieuwe set gekregen. Vanaf toen geen problemen meer. Ik heb echter wel gezien dat de borstband een andere is dan bij mijn eerste set die ik had. Hier op het forum is er meer over deze problemen gesproken volgens mij...

lancer
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 07 jul 2005 19:13

lancer 19 jul 2010 15:15

Mijn Rox hartslagmeterband doet het al anderhalf jaar uitstekend. Ik hou de band wel altijd onder de kraan voordat ik hem aan doe.

Plaats reactie