Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

mag op slot

M.A,S
Forum-lid

M.A,S 22 aug 2016 13:41

Deze fiets bijna 2 jaar gehad en wisselend gebruikt. Zelf ga ik een stap hoger , dit is een mooie beginners fiets.
deze fiets heeft nu een voledige beurt gehad , alles gedemonteerd nagekeken en weer vers in het vet gezet.
na montage zijn de versnellingen en remmen goed afgesteld , en dan kun je er zo voor gaan .

mocht je nog wat accesoires er op willen , dan kun je die meenemen dan wil ik die er nog wel even voor je op zetten geen enkel probleem en kosteloos .

de fiets is afgemonteerd met Shimano aliveo 8 x 3 speed .
schijf remmen Shimano .
geveerde voorvork .suntour

bidon houder en een zadeltasje zitten er op .

ook 2 nieuwe trappers en 2 nieuwe handvatten eventueel kan ik er spd pedalen voor je opzetten die heb ik liggen .

zelf ben ik 1.80 en ik heb het zadel gemeten bovenkant tot hart trap as meestal op 71 cm staan .

bied een leuk bedrag de richtprijs is 300 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer foto's http://link.marktplaats.nl/m1076319580
woonplaats Sint Maartensvlotbrug

frame maat medium , 45 tot 49 .

aan het einde van onze straat (doodlopend) kun je een aardig test ritje maken , geen single track maar wel diversen elementen aanwezig (ook een amateur cros motorbaan ) :-D

geen zorgen als hij vies wordt en je besluit hem niet te kopen, ik maak hem gewoon weer schoon , ik wil graag dat je de fiets echt wilt en heb geen zin in teleurstellingen .

er zit geen garantie op uiteraard maar mocht er wat stuk gaan en je koopt het onderdeel nieuw wil ik die er met alle liefde voor je op monteren . :winkthumb:

Gesloten