Fietsen met mijn vader is altijd lachen!!!!
- Starscreamer
- Forum-lid
De 1e keer dat mijn vader bij mij kwam op de moutainbike had hij de handschoenen verkeerd om aan
De kussentjes aan de bovenkant
Toen begon mijn vader te klagen dat zijn voet zeer doet en ging ermee na de dokter.
Bleek dat zijn fietsschoenen ene maat 43 is en de ander 42
Van de week maakte hij het helemaal bond.
In haast had hij zijn helm opgedaan.
Toen droeg hij de helm achterstevoren, het zag er niet uit
Zelfs mijn vriendin kwam niet meer bij
De kussentjes aan de bovenkant
Toen begon mijn vader te klagen dat zijn voet zeer doet en ging ermee na de dokter.
Bleek dat zijn fietsschoenen ene maat 43 is en de ander 42
Van de week maakte hij het helemaal bond.
In haast had hij zijn helm opgedaan.
Toen droeg hij de helm achterstevoren, het zag er niet uit
Zelfs mijn vriendin kwam niet meer bij
- Infinito GB
- Forum-lid
Ja.
Het is nu niet echt dat zijn vader met naam en toenaam wordt genoemd. Daarbij is het toch gewoon humor. Rondom dit soort mensen worden hele tv programma's gemaakt.
Het is nu niet echt dat zijn vader met naam en toenaam wordt genoemd. Daarbij is het toch gewoon humor. Rondom dit soort mensen worden hele tv programma's gemaakt.
-
- Forum-lid
Misschien, maar ik vroeg me meer af of het een apart topic waardig is... "er is al een topic van grappige , leuke belevenissen onderweg" of zoiets.J.Edge87 schreef:leuk zo'n zoon die dat op internet plempt. altijd lachen.
of ben ik nu te zuur
Maar ja, het is hier het fietscafe hier dus ik hoor het aan, haal mijn schouders op en drink mijn biertje.
-
- Forum-lid HC
Zo had mijn moeder een E-bike gekocht. Na 2-3 weken klaagde ze dat ze het allemaal maar tegen vond vallen en zwaar moest trappen. Na een korte proefrit waar ik op m'n gemak met 25 km/u door het dorp vloog was mijn conclusie totaal anders. Ik zei tegen moeders: "Je trekt de gashendel open en vliegt er vandoor".
Moeders: "Gashendel???"....
Moeders: "Gashendel???"....
-
- Forum-lid
Sinds het overlijden van mijn vader wel....Ernie C. schreef:Op donderdagmorgen om 11:27uafrit13 schreef:
Maar ja, het is hier het fietscafe hier dus ik hoor het aan, haal mijn schouders op en drink mijn biertje.
ik zet zo een handtekeningfietsernl schreef:Mijn vader is 80, en fiets nog steeds op zijn racefiets. .