Festka bikes
Aangezien er nog geen Festka topic is wordt het tijd dat het er komt, voor meer info over Festka zie http://www.festka.com.
Heb vandaag de knoop doorgehakt om een Festka One aan te kopen. Heb aan Dany van Festka gevraagd om foto's van de build te maken en dat wil ik hier dan delen.
We zullen zien wat het gaat worden!
Build:
- Campagnolo V3 EPS only.
- Interne bekabeling achterrem.
- BSA BB.
- Standaard kleur schema, kleur komt later.
- Zadelpen en cockpit zwart.
- Headset Chris King.
- Maat 56 Race.
- Uitval pads Titanium.
- Wielen van alles.....
Voorproefje hoe het eruit gaat zien, let niet op de Shimano delen
Het zou ook leuk zijn dat andere Festka bezitters hun bike posten in dit topic.
Heb vandaag de knoop doorgehakt om een Festka One aan te kopen. Heb aan Dany van Festka gevraagd om foto's van de build te maken en dat wil ik hier dan delen.
We zullen zien wat het gaat worden!
Build:
- Campagnolo V3 EPS only.
- Interne bekabeling achterrem.
- BSA BB.
- Standaard kleur schema, kleur komt later.
- Zadelpen en cockpit zwart.
- Headset Chris King.
- Maat 56 Race.
- Uitval pads Titanium.
- Wielen van alles.....
Voorproefje hoe het eruit gaat zien, let niet op de Shimano delen
Het zou ook leuk zijn dat andere Festka bezitters hun bike posten in dit topic.
Laatst gewijzigd door csteenbe op 21 dec 2016 21:23, 3 keer totaal gewijzigd.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat leuk, een nep-bianchi
Maar zonder gekheid: vertel eens iets meer erover?
Maar zonder gekheid: vertel eens iets meer erover?
Less is bore
Kan je wel vertellen dat het geen nep Bianchi wordtdaniel1975 schreef:Maar zonder gekheid: vertel eens iets meer erover?
Zie voor meer info op http://www.festka.com, het is een Tsjechische frame bouwer en maken alles op maat. De ONE die ik bestel is standaard maar ze hebben elke maat van 50 t/m 61, daarnaast kies je voor race of comfort geometrie dus het moet wel passen...
Laatst gewijzigd door csteenbe op 18 nov 2016 07:39, 1 keer totaal gewijzigd.
YFood !!!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ben benieuwd, csteenbe!
zijn inderdaad al meer festkabezitters op het forum
van @roos69 (heb ik nog nooit volledig afgemonteerd langs zien komen, klopt dat?):
van @delsol:
zijn inderdaad al meer festkabezitters op het forum
van @roos69 (heb ik nog nooit volledig afgemonteerd langs zien komen, klopt dat?):
van @delsol:
Prachtige fietsen. Dit wordt ook zeker een pareltje. Merk is echt in opkomst, je ziet het steeds vaker voorbij komen op de diverse "mooie-fietsjes-accounts" op Instagram.
Denk niet zonder reden. Frames zien er voor mij als liefhebber dan recht-toe-recht-aan-frames (je kan ook zeggen ouwelullenframes ) dan ook zeer mooi uit. En het spuitwerk, waarvan ik weet dat het voor @csteenbe zeer belangrijk is, ziet er (althans op de foto's) zeer hoogwaardig uit.
CK headset zou ik wel mee oppassen. Mag alleen geserviced worden door Zijne Koninklijke Hoogheid uit Scharwoude.
Denk niet zonder reden. Frames zien er voor mij als liefhebber dan recht-toe-recht-aan-frames (je kan ook zeggen ouwelullenframes ) dan ook zeer mooi uit. En het spuitwerk, waarvan ik weet dat het voor @csteenbe zeer belangrijk is, ziet er (althans op de foto's) zeer hoogwaardig uit.
CK headset zou ik wel mee oppassen. Mag alleen geserviced worden door Zijne Koninklijke Hoogheid uit Scharwoude.
Laatst gewijzigd door havana op 16 nov 2016 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar heb je gelijk in. Tis alleen dat die Protos de laatste tijd maar door mn hoofd blijft spoken en ik 'haar' maar niet los kan laten En elke keer als ik hier een nieuwe post van @csteenbe voorbij zag komen dacht ik ja hoor, hij heeft m!
Maar leuk Festka, heeft mijn aandacht nu
Maar leuk Festka, heeft mijn aandacht nu