Wat brengt mij singelfiets op
Een "singelfiets", is dat een fiets die je uit de gracht gevist hebt? Paar euro bij de ijzerboer wellicht?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Nog maar 3 posts voordat de TS 'm te koop kan zetten. Hopelijk doet ie dan wel wat meer moeite dan in dit topic.
Singlespeed. Lastige taal, dat Engelstheo40 schreef:Singelspeed53x11 schreef:Een "singelfiets", is dat een fiets die je uit de gracht gevist hebt? Paar euro bij de ijzerboer wellicht?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bianchi maakt volgens mij geen single speed weg fietsen.
Het zal dus een omgebouwde fiets zijn.
Als het donorframe een Bianchi 928 SL is en de andere onderdelen Campagnolo Nuovo Record dan zou deze wel eens veel geld kunnen gaan, in het andere geval
Als het donorframe een Bianchi 928 SL is en de andere onderdelen Campagnolo Nuovo Record dan zou deze wel eens veel geld kunnen gaan, in het andere geval
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
kan toch ook een baanfiets zijn?Lcsmet schreef:Bianchi maakt volgens mij geen single speed weg fietsen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Jawel, maar daarom dat ik schrijf "weg fietsen"monsieurpinot schreef:kan toch ook een baanfiets zijn?Lcsmet schreef:Bianchi maakt volgens mij geen single speed weg fietsen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik heb anders een prachtige Bianchi Pista Dalmine single speed voor op de weg: