Eerste Haarlems Wielercafé
Ontzettend gaaf initiatief. Jammer dat ik er nu pas over lees, want anders was ik graag langs gekomen.
Hebben jullie iets van een emaillijst of social media waardoor we een beetje op de hoogte kunnen blijven?
Keep up the good work.
P.S. Op de één of andere manier heb ik het niet zo met HIK. Komt vooral door die wielercode op de site die ze 1:1 gejat hebben (en niet eens geestig is). Kun je die mannen niet eens sommeren dat weg te halen?
Hebben jullie iets van een emaillijst of social media waardoor we een beetje op de hoogte kunnen blijven?
Keep up the good work.
P.S. Op de één of andere manier heb ik het niet zo met HIK. Komt vooral door die wielercode op de site die ze 1:1 gejat hebben (en niet eens geestig is). Kun je die mannen niet eens sommeren dat weg te halen?
Laatst gewijzigd door havana op 16 dec 2016 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Je zou Tim de Waele ook eens kunnen benaderen. Die maakt al jaren prachtige foto's in het peloton en heeft vast een pak mooie verhalen.
helaas was ik te laat voor een kaartje , kreeg wel,vanwege ziekte een herkansing maar waren al,andere plannen gesmeed .... volgende keer hoop ik er wel bij te zijn ..top mannen mooie organisatie zetten jullie Haarlem mooi op de kaart
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ah ik zag al wat dingen langskomen op twitter, leuk dat je in de organisatie zat/zit!
-
- Forum-lid
Fantastisch, mooi man!
Jeroen van Belleghem van Eurosport zou ook nog een leuke spreker kunnen zijn.
https://twitter.com/jeroenvanbelle?lang=en
https://twitter.com/jeroenvanbelle?lang=en
Mooi initiatief, en wel lekker dat het vanaf de eerste keer al zoveel volk trekt! Het ziet er ook wel echt af uit op de foto's, zo met de fietsen, shirts, boeken en alle andere accessoires. In Breda is er ook wel eens zoiets geweest, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.
Uiteraard vandaag bij de Tour d'Historique aanwezig.chrissiewizzie schreef: ↑22 jun 2018 10:15 We hebben met het café de aftrap gegeven voor het eerste Haarlems Wielerweekend bij HRC Excelsior. Vandaag een rustdag, maar vanaf morgen een weekend met NL Crit fixed gear racing, Sportklasse criterium, Velove & friends dames tijdrit, de F*ck De Wielercode rit, Tour d'Historique, dikke banden race en de officiële opening door de wethouder van Sport van het nieuwe clubhuis van HRC Excelsior.
Tas pakken en op naar Haarlem (gave stad trouwens!)
-
- Forum-lid HC
Hopelijk kom je door de dopingcontrole met al die pillen en die spuit!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Is een retrorit, Dus ook retro controles