Route omgeving Arnhem
Mijn vrouw moet zaterdag een examen doen in Arnhem en ik ben zo aardig om te chauffeuren. Teneinde niet doelloos in de stad rond te hoeven hangen, lijkt het mij een aardig idee om mijn aluminium ros achter in de auto te plaatsen en ter plaatse eens een stukje te gaan pedaleren. Heeft iemand suggesties voor wat betreft een route van een kilometer of 80 ? (Mag ook iets meer zijn)
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 27 jul 2017 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ik kan je een .crs bestandje mailen van de route die ik net getekend heb. staat ook op http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pknwsqmhrkyfbmry
stukje klimmen (italiaanse weg, posbank), stukje dijk, stukje veluwe
stukje klimmen (italiaanse weg, posbank), stukje dijk, stukje veluwe
[quote="skimons"]ik kan je een .crs bestandje mailen van de route die ik net getekend heb. staat ook op http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pknwsqmhrkyfbmry
stukje klimmen (italiaanse weg, posbank), stukje dijk, stukje veluwe[/quote]
Mijn dank is groot ! Die route gaan we morgen eens rijden.
stukje klimmen (italiaanse weg, posbank), stukje dijk, stukje veluwe[/quote]
Mijn dank is groot ! Die route gaan we morgen eens rijden.
[quote="skimons"]was het wat?[/quote]
Ik bleek bij nader inzien maar iets meer dan twee uur te kunnen fietsen dus ik heb mij beperkt tot de Posbank en directe omgeving. Wat een geweldig gebied om te fietsen. Zou er bijna voor verhuizen
Na onze vakantie gaan we je rondje zeker fietsen. Wellicht zelfs meer dan eens.
Ik bleek bij nader inzien maar iets meer dan twee uur te kunnen fietsen dus ik heb mij beperkt tot de Posbank en directe omgeving. Wat een geweldig gebied om te fietsen. Zou er bijna voor verhuizen
Na onze vakantie gaan we je rondje zeker fietsen. Wellicht zelfs meer dan eens.
Ik ben aan de voet van de Posbank geboren (nou ja bijna, in De Steeg) en heb 9 jaar in Groningen gewoond. 1 van de belangrijke redenen om weer terug te keren (ik woon nu in Arnhem in een prachtig stukje (burgermeesterskwartier) naast het sonsbeekpark) was de prachtige fietsomgeving. Zowel op de MTB als op de racefiets is de omgeving schitterend en ik kan jullie aanbevelen te verhuizen !
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Is ook heel mooi. Het nadeel vind ik dat je op die manier (vrij) veel op (drukke) fietspaden terecht komt en da's niet zo prettig fietsen (vind ik). Daarnaast vind ik bergen/heuvels wel errug leuk om te fietsen!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- patrickcorbee
- Forum-lid
@TomTom: mooie fiets! Hoe zwarter de beter!
"Shut up legs and do as I tell you" - Jens Voigt