Hallo,
Ik overweeg in de week van Pasen een week richting Zuid Frankrijk te gaan, vermoedelijk met auto en racefiets. Liefst beetje low-budget.
Wil wel wat lekkere cols doen.
Iemand tips? Nog iemand dergelijke plannen, of valt er iets te combineren (man of vrouw)?
Fietsvakantie pasen
als je een treffelijk antwoord wil zul je toch wat meer info moeten geven, denk ik. Hoe zwaar mogen de cols en de ritten zijn (hm en afstand). Wil je in warm weer rijden, enkel fietsen, ook nog iets bezichtigen, enz..
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
als je een treffelijk antwoord wil zul je toch wat meer info moeten geven, denk ik. Hoe zwaar mogen de cols en de ritten zijn (hm en afstand). Wil je in warm weer rijden, enkel fietsen, ook nog iets bezichtigen, enz..
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik weet niet wat je in je hoofd hebt, maar de grote Alpencols zijn dan nog allemaal dicht. Geen idee of de colletjes van de Provence in het uiterste zuiden dan wel al open zijn, maar ik zou het heel goed in de gaten houden.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP