Hoi iedereen,
Ik loop sinds een paar dagen tegen het volgende aan.
Bij het "ontspannen" van mij linker shifter (voor derrie) van het buiten naar binnenblad. Wil het wel eens gebeuren dat de derrie niks doet. totdat ik het kleine knopje (waar mee je ontspant) met mn vinger omhoog wip. pas dan gaat de derrie naar binnen.
Je hoort wel de tik in de shifter. maar het knopje komt dan niet altijd weer omhoog, en moet ik deze dus af en toe helpen.
weet iemand wat ik hier aan kan doen? de voor derrie en kabels heb ik al een vleugje WD40 gegeven. maar heb zelf het idee (helaas) dat dat iets in de shifter is.
is dat zelf "makkelijk" te verhelpen?
groet,
Jay
Centaur Shifter probleem
rubber heb ik inderdaad ook al een stuk terug getrokken. toen was het even weg. maar helaas. het probleem is niet constant.
Ik denk niet dat het verstanding is om WD-40 in de shifter zelf te spuiten?? (aangezien hier het rubber over heen zit. lijkt het me brij moeilijk dat hier vuil in komt (of zit ik er naast)
Ik ga het rubber, kabels en voor derri. morgen nog maar eens nakijken
Ik denk niet dat het verstanding is om WD-40 in de shifter zelf te spuiten?? (aangezien hier het rubber over heen zit. lijkt het me brij moeilijk dat hier vuil in komt (of zit ik er naast)
Ik ga het rubber, kabels en voor derri. morgen nog maar eens nakijken
WD 40 kan echt geen kwaad in de ergopower.
-
- Forum-lid
Heb ik ook gehad.
Via FM aangeboden bij importeur.
Deze heeft het onder garantie kostenlooos gerepareerd.
Via FM aangeboden bij importeur.
Deze heeft het onder garantie kostenlooos gerepareerd.