Fietsvakantie Spanje
-
- Forum-lid
Hallo allemaal!
Het is inmiddels weer een tijd geleden dat ik op het forum te vinden was. Ik ben echter weer op zoek naar een nieuwe fietsvakantie en ik dacht dat ik jullie hulp daar wel bij kon gebruiken. Ik heb het wereldwijde web al gebruikt, maar ik kan er niet erg veel over vinden. Ik heb interesse om op fietsvakantie naar Spanje te gaan. Het liefste zou ik in de buurt van Girona of Barcelona gaan zitten. Hierover heb ik vier vragen:
- Weet iemand hier echt cols die een echte must-do zijn?
- Weet iemand in die regio ook leuke rondjes die je zeker gedaan moet hebben of dingen waar je zeker een keertje langs moet komen?
- Zijn er daar veel fijne fietswegen?
- Zijn er campings waar veel fietsers zitten?
Alvast bedankt allemaal!
Het is inmiddels weer een tijd geleden dat ik op het forum te vinden was. Ik ben echter weer op zoek naar een nieuwe fietsvakantie en ik dacht dat ik jullie hulp daar wel bij kon gebruiken. Ik heb het wereldwijde web al gebruikt, maar ik kan er niet erg veel over vinden. Ik heb interesse om op fietsvakantie naar Spanje te gaan. Het liefste zou ik in de buurt van Girona of Barcelona gaan zitten. Hierover heb ik vier vragen:
- Weet iemand hier echt cols die een echte must-do zijn?
- Weet iemand in die regio ook leuke rondjes die je zeker gedaan moet hebben of dingen waar je zeker een keertje langs moet komen?
- Zijn er daar veel fijne fietswegen?
- Zijn er campings waar veel fietsers zitten?
Alvast bedankt allemaal!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... =barcelonaKeezx schreef:Er was hier iemand actief die in Barcelona woont en werkt en daar veel fietst, begon met een j.
Die kan je vast helpen.
-
- Forum-lid
Volg Jetse Bol, Robert Gesink, Steven Kruijswijk op strava, dzij rijden daar vaak in de omgeving.
Ik zelf zat een keer in St Pere Pescador en ik reed daar ritten van 130 km. In de buurt en heb ik niet echt de cols gereden. Neemt niet weg dat je lekker kan klimmen. In de ronde van Spanje gaan ze soms niet eens de Pyreneeën omdat men voldoende klimmen in het land hebben.
Ik heb mij destijd vermaakt Cap de creus, Cadaques, Roses, Les Angles en omgeving.
Ik zelf zat een keer in St Pere Pescador en ik reed daar ritten van 130 km. In de buurt en heb ik niet echt de cols gereden. Neemt niet weg dat je lekker kan klimmen. In de ronde van Spanje gaan ze soms niet eens de Pyreneeën omdat men voldoende klimmen in het land hebben.
Ik heb mij destijd vermaakt Cap de creus, Cadaques, Roses, Les Angles en omgeving.
-
- Forum-lid
Ik heb geen ervaring met fietsverhuur omdat mijn eigen fiets gewoon meeging. Google is je vriend in deze.
Als het goed is dit jaar nieuwe fietsen en worden ook prima onderhouden.body schreef:Kennen jullie toevallig iemand die daar ook racefietsen verhuurd die in goede staat verkeren?
http://www.campobicicleta.com/index.php/fietsverhuur/
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Deze had ik idd gezien. Heb je zelf ook ervaring met deze zaak?nijkie schreef:Als het goed is dit jaar nieuwe fietsen en worden ook prima onderhouden.body schreef:Kennen jullie toevallig iemand die daar ook racefietsen verhuurd die in goede staat verkeren?
Bedankt
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het vooral lastig om een goede camping te vinden in de regio Girona. Vooral mega-mega-mega campings die vervolgens direct na het hoogseizoen sluiten. Een 3 kamer caravan is bijna niet te vinden voor half september.
Less is bore
Ik had mijn eigen fiets bij me,wel met de organisatie samen gewerkt en Jos Koop gaat volgens mij sleutelen dit jaar daar prima mechanicien en de huurfietsen zagen er goed uit.body schreef:Deze had ik idd gezien. Heb je zelf ook ervaring met deze zaak?nijkie schreef:Als het goed is dit jaar nieuwe fietsen en worden ook prima onderhouden.body schreef:Kennen jullie toevallig iemand die daar ook racefietsen verhuurd die in goede staat verkeren?
Bedankt
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik kan een kennis van mij raadplegen die woont daar.daniel1975 schreef:Ik vond het vooral lastig om een goede camping te vinden in de regio Girona. Vooral mega-mega-mega campings die vervolgens direct na het hoogseizoen sluiten. Een 3 kamer caravan is bijna niet te vinden voor half september.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.