Wie plakt zijn binnenbandjes?
- thestudent
- Forum-lid HC
Zonde van mijn tijd. Zowel dit topic als binnenbanden plakken. Ik heb wel wat beters te doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Toevallig dit weekend nog twee geplakt. Beide hangen nu weer netjes verpakt in zo'n heel klein tasjes onder m'n beide fietsen.
Ik plak 'n band altijd één keer. Rij ik er weer lek mee dan gaat ie de kliko in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik plak 'n band altijd één keer. Rij ik er weer lek mee dan gaat ie de kliko in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Infinito GB
- Forum-lid
Ja ik. Onderweg wanneer ik door mijn reservebandjes heen ben.
- plantagenet
- Forum-lid
Meer reservebandjes meenemen....(hoop dat de stijlpolitie dit niet leest)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Infinito GB
- Forum-lid
Heb meestal 1 bandje mee, en een nood plaksetje van Lezyne (die zonder lijm). Alleen hele lange ritten een extra bandje. Weet nooit zo goed waar ik het allemaal moet laten, en wil liever niet zo'n plunjebaal onder mijn zadel.
Je kan ze prima plakken, maar ik bezwaar ze liever voor het klussen. Komt vaak van pas. En lekrijden doe ik toch bijna nooit (1x/5000 km).
- Wolfhound32
- Forum-lid
Soms. Ik heb inderdaad ook van die stickertje van Lezyne bij me "voor het geval dat". Neemt geen ruimte in en voelt net wat veiliger.
- Forum-lid
Als het nodig is,maar rij zelden lek,hooguit 2 a 3 keer per jaar en zo duur zijn binnen bandjes nou ook weer niet .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nooit. Heb altijd een reservebandje bij en bij lange ritten een tweede in de achterzak. Maar meer als geruststelling, want ik rijd gemiddeld eens om de x-1000 km lek en zo lang zijn mijn lange ritten nou ook weer niet
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral