Wielren vakantie voor jongeren
Hallo,
Ik ben zelf 18 en zou het wel leuk vinden om een keer in het buitenland te gaan fietsen, alleen ken ik niemand die ook fietst.
Weet iemand misschien een organisatie die wielren vakanties aanbied voor jongeren? Als ik foto's kijk op fietsreis organisaties zijn dat doorgaans ouderen van 30+.
Ik ben zelf 18 en zou het wel leuk vinden om een keer in het buitenland te gaan fietsen, alleen ken ik niemand die ook fietst.
Weet iemand misschien een organisatie die wielren vakanties aanbied voor jongeren? Als ik foto's kijk op fietsreis organisaties zijn dat doorgaans ouderen van 30+.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sowieso is fietsen leuker (en sneller) in een groepje! Je kan eens kijken of er in de buurt een fietsclubje is of een groep die vertrekt vanaf de plaatselijke fietsenmaker oid - wellicht dat je met een dergelijke groep eens op een reisje mee kan liften.
Waar woon je?
Waar woon je?
TS vraagt naar leeftijdsgenoten, die vind je maar zelden, zeg maar nooit, bij het plaatselijke toerclub.marsel schreef:Sowieso is fietsen leuker (en sneller) in een groepje! Je kan eens kijken of er in de buurt een fietsclubje is of een groep die vertrekt vanaf de plaatselijke fietsenmaker oid - wellicht dat je met een dergelijke groep eens op een reisje mee kan liften.
Waar woon je?
... Ouderen van 30+. Die houden we er in. Treffend gekozen woorden.Taft schreef:Als ik foto's kijk op fietsreisorganisaties zijn dat doorgaans ouderen van 30+.
Mijn kinderen hebben een actieve vakantie gedaan met Vinea. Je zou je ook kunnen aansluiten bij een studentenfietsvereniging. Die organiseren zelf veel voor hun leden. En die leden gaan ook nog eens onderling samen op vakantie.
Google eens op "sportieve jongerenreizen".
Je kunt ook gewoon in je uppie gaan. Als je alleen op de fiets reist, ben je nooit alleen en kom je de mooiste mensen tegen en heb je de mooiste ontmoetingen. Misschien wel met de love of your life. Gewoon het toeval een kans geven om toe te slaan.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Of toch gewoon meegaan met de "oudjes". Als het alleen om het fietsen gaat kan dat evengoed heel gezellig zijn, en wie weet rijden zij jou er wel af
Oudjes van 30+ kunnen anders ook best gezellig bier drinken hoor. Zodra ze beginnen over hun kinderen moet je natuurlijk weg wezen!
Was getekend, een oudje van 39
Was getekend, een oudje van 39
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Waarom moet er weer bier gedronken worden? Hij wil in het buitenland fietsen.
Waarom is het zo moeilijk om "ouderen" in perspectief te zien. Als je 18 bent is iemand van 30 gewoon ouder. Leuker kunnen we het niet maken.
Waarom is het zo moeilijk om "ouderen" in perspectief te zien. Als je 18 bent is iemand van 30 gewoon ouder. Leuker kunnen we het niet maken.
-
- Forum-lid
Omdat iemand van 18 en een vakantie in het buitenland gewoon een goede combinatie is met bier
En het kan wel gezellig zijn met 30+ maar je hebt meer lol met wat van je eigen leeftijd.
Getekend een jongere.
En het kan wel gezellig zijn met 30+ maar je hebt meer lol met wat van je eigen leeftijd.
Getekend een jongere.
Maak joe woar
Laat ik dat nu niet vinden. Het lijkt wel of er niets meer leuk is als er geen alcohol ingenomen wordt. En als iemand 18 jaar is en in het buitenland wil fietsen en geen bier drinkt? Dan mag hij eigenlijk niet mee doen?Fietsen?altijd schreef:Omdat iemand van 18 en een vakantie in het buitenland gewoon een goede combinatie is met bier
-
- Forum-lid
Dat valt wel mee hoor, ik ben ook geen type die zich lazerus zuipt. Die zitten in een kust stadje bij Gerona.
Tuurlijk wel dan drinkt hij toch cola of bietensap? Boeit niemand wat hoor als t maar gezellig is.
Tuurlijk wel dan drinkt hij toch cola of bietensap? Boeit niemand wat hoor als t maar gezellig is.
Maak joe woar
zóó, jij drinkt liever azijn zo te lezen...Jans schreef:Laat ik dat nu niet vinden. Het lijkt wel of er niets meer leuk is als er geen alcohol ingenomen wordt. En als iemand 18 jaar is en in het buitenland wil fietsen en geen bier drinkt? Dan mag hij eigenlijk niet mee doen?Fietsen?altijd schreef:Omdat iemand van 18 en een vakantie in het buitenland gewoon een goede combinatie is met bier
Fietsen?altijd (17?) snapt het bijna: vakantie, fietsen en bier zijn een goede combi, alleen is dat niet leeftijdsgebonden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?