wat zijn goede wielen?
-
- Forum-lid
ik ben opzoek naar een goed stevig setje wielen, die gebruikt gaan worden voor wedstrijden
zelf zat ik te denken in de richting van fulcrum racing 5 of zo iets
maar soort gelijke wielen zijn ook welkom de prijsklasse is ongeveer in die omgeving van de fulcrum racing 5
ik ben ongeveer 60 kilo
zelf zat ik te denken in de richting van fulcrum racing 5 of zo iets
maar soort gelijke wielen zijn ook welkom de prijsklasse is ongeveer in die omgeving van de fulcrum racing 5
ik ben ongeveer 60 kilo
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Als je 60 kilo weegt dan zijn er heel veel goede wielen.
-
- Forum-lid
dus eigenlijk zijn er genoeg wielen die ongeveer in mijn zoek plaatje passen
als je de mavic askium en de fulcrum racing 5 met elkaar vergelijkt heb je dan een goede vergelijking of moet je daar voor ander wielen met elkaar vergelijken
@madhill de zoekfunctie heb ik wel gebruikt maar ik kon niet echt vinden wat ik zocht
als je de mavic askium en de fulcrum racing 5 met elkaar vergelijkt heb je dan een goede vergelijking of moet je daar voor ander wielen met elkaar vergelijken
@madhill de zoekfunctie heb ik wel gebruikt maar ik kon niet echt vinden wat ik zocht
-
- Forum-lid
Als je die wielen met elkaar vergelijkt moet je voor de fulcrum racing 5 gaan. Maar ik denk dat je ze beter met fulcrum racing 7 kunt vergelijken.
-
- Forum-lid
als ik de vuelta corsa superlite en de fulcrum racing 5 met elkaar verglijk wat zijn dan de betere wielen
en ik hoef niets te horen over de hoogte van het wiel
en ik hoef niets te horen over de hoogte van het wiel
-
- Forum-lid
Ik denk toch echt de fulcrums;)
-
- Forum-lid
en waarom zijn de fulcrums beter dan?
-
- Forum-lid
De naven zijn van goede kwaliteit, en ja, eigenlijk wil ik het ook wel over de hoogte hebben maar dat mag niet he;)
Dan wil ik niet weten hoe de Aksiumnaven lopen! Rijd zelf ook met Fulcrum5. Er zit een gewone fabriekslager in en ook slechts 1 afdichtingskapje ipv 2!! Dus dan loopt het vet er snel uit en binnen 2 weken klinken ze rauw;)
Tenminste zo ging het bij mij...
Tenminste zo ging het bij mij...
-
- Forum-lid
ik denk persoonlijk niet dat de naven heel veel uitmaken met mijn gewicht van 60 kilo
ik dacht dat naven meer een probleem worden als je zwaarder wordt, ik wil meer weten over de stijfheid van de wielen, misschien is dat moeilijker om te vergelijken omdat de ene laag is en de andere hoog
ik dacht dat naven meer een probleem worden als je zwaarder wordt, ik wil meer weten over de stijfheid van de wielen, misschien is dat moeilijker om te vergelijken omdat de ene laag is en de andere hoog