Vision TriMax 30 KB
Beste,
heeft iemand al meer informatie over de Vision Trimax 30 KB ?
Ik vind enkel onderstaande links, en mijn dealer verwacht ze pas 'ergens in maart' in de shop.
http://www.bikeradar.com/news/article/v ... ook-48213/
https://www.bike24.com/p2212495.html
Iemand een mening of zo'n PEO coating in onze weersomstandigheden zal stand houden? En zouden daarvoor speciale remblokken nodig zijn zoals bij exalith?
Alvast bedankt.
heeft iemand al meer informatie over de Vision Trimax 30 KB ?
Ik vind enkel onderstaande links, en mijn dealer verwacht ze pas 'ergens in maart' in de shop.
http://www.bikeradar.com/news/article/v ... ook-48213/
https://www.bike24.com/p2212495.html
Iemand een mening of zo'n PEO coating in onze weersomstandigheden zal stand houden? En zouden daarvoor speciale remblokken nodig zijn zoals bij exalith?
Alvast bedankt.
Als die PEO coating nieuw is voor wielen die nog uit moeten komen, dan zal er nog niet veel ervaring mee zijn
Bij die huidige T35's is dat helemaal zwarte leuk voor in de folder, maar is op de remrand binnen 1000km wel weg...
Bij die huidige T35's is dat helemaal zwarte leuk voor in de folder, maar is op de remrand binnen 1000km wel weg...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij Futurum staan ze te koop voor 531 Euro.
Iemand die de vraag stelde of er speciale remblokken werden meegeleverd kreeg als antwoord:
Ik heb even gebeld met de leverancier. Er worden geen remblokken meegeleverd, maar er kunnen standaard remblokken worden gebruikt. De meest gebruikte remblokken zijn onderstaande: Shimano R55C4
Iemand die de vraag stelde of er speciale remblokken werden meegeleverd kreeg als antwoord:
Ik heb even gebeld met de leverancier. Er worden geen remblokken meegeleverd, maar er kunnen standaard remblokken worden gebruikt. De meest gebruikte remblokken zijn onderstaande: Shimano R55C4
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik heb ze voor mijn vriendin gekocht. Zitten nu een week op haar fiets. Bij Salden gekocht voor 429 euro.
Persoonlijk vind ik het prachtige velgen. 30mm hoog en staan daardoor erg fraai bij haar Trek Silque. Niet zwaar (net geen 1500 gram) en wat mij betreft prima overal te gebruiken.
Ik kan bevestigen dat er geen remblokken bijgeleverd worden.
Over de remrand kan ik nog niks zinnigs zeggen.
Persoonlijk vind ik het prachtige velgen. 30mm hoog en staan daardoor erg fraai bij haar Trek Silque. Niet zwaar (net geen 1500 gram) en wat mij betreft prima overal te gebruiken.
Altijd onderweg...
- ridefreeordie
- Forum-lid
Het zou mij verbazen als welke coating dan ook niet verdwijnt met de tijd.
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Ben ook geïnteresseerd in dat setje bij Salden, ze zien er zo ie zo vet uit. Twijfel tussen deze wielset of een handgespaakt setje bij wheel tec prijs is ongeveer het zelfde gewicht ook. Setje bij wheel tec heeft echter een aluminium kleurige remrand en Visions pretenderen minimaal 10.000 km zwart te blijven. kan echter ook nergens iets vinden over de wielen. Lees wel overal dat de oudere versies last hebben van spelling op het achterwiel. Het zou dan mijn heuvel/bergen wielsetje moeten worden. Normaal vlak rij ik met full carbon 50 campagnolo wielen.
Zou je nu en dan een update kunnen geven? Ben ook geïnteresseerd over de duurzaamheid van de zwarte remrand.DeSnelsteKoerier schreef: ↑15 feb 2018 21:09 Ik heb ze voor mijn vriendin gekocht. Zitten nu een week op haar fiets. Bij Salden gekocht voor 429 euro.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
Hoi,
ja hoor geen probleem. Moet er wel bij zeggen dat ze dus op de fiets van mijn vriendin zitten en die fietst iets minder vaak dan ik.
Als er wat meer km's mee gereden zijn laat ik het weten.
ja hoor geen probleem. Moet er wel bij zeggen dat ze dus op de fiets van mijn vriendin zitten en die fietst iets minder vaak dan ik.
Als er wat meer km's mee gereden zijn laat ik het weten.
Altijd onderweg...
Vandaag bij 12gobiking binnen gewipt. Zag de wielset hangen. Ziet er netjes uit. Ze zien en voelen mat aan. Het logo en typeaanduiding zit met een losse sticker geplakt. Het lijkt erop dat deze makkelijk te verwijderen zullen zijn voor een "clean" look. De remrand oogt hetzelfde als de hele velg qua materiaal. Je kunt niet zien of de remrand daadwerkelijk van ander materiaal is gemaakt. Ik blijf het volgen.
Gek van de weg, de MTB en het gravel