Ultra Torrque muurvast
- thestudent
- Forum-lid HC
Proefabbonnementje sportschool of een langere hefboom zoeken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Wd40 er tussen en even wachten. Dan weer proberen lukt het niet een langere hefboom maken.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Welke versie, want de Super record groep met titanium bouten heeft linkse draad. De draairichting staat op de inbusbout. Dus eerst naar de goede draairichting kijken. De bout moet overigens wel hard aangedraaid worden, dus om te lossen ga je ook redelijk wat kracht moeten uitoefenen.
kan passingroest zijn....
inspuiten vanaf de andere kant, de as is tenslotte hol, met echte kruipolie.
nachtje laten rusten, bout met inbustool erin een tik op z'n harses geven.
lijkt me stug dat ie dan niet loskomt.
inspuiten vanaf de andere kant, de as is tenslotte hol, met echte kruipolie.
nachtje laten rusten, bout met inbustool erin een tik op z'n harses geven.
lijkt me stug dat ie dan niet loskomt.
Waarom zou je er WD40 op spuiten??Fietsen?altijd schreef:Wd40 er tussen en even wachten. Dan weer proberen lukt het niet een langere hefboom maken.
je kan beter kruipolie gebruiken..
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
-
- Forum-lid
Het is niet echt kruipolie maar voor een klein iets wat niet vastgeroest zit werkt het prima. En iedereen kent wd40 en heeft het meestal in huis dus zo voorhanden.
Maak joe woar
Al diverse Chorus, Record en Superrecord Ultra Torq-crankstellen gedemonteerd. Nooit problemen ervaren.
Neem aan dat je schijf/ring die bij bout hoort meegemonteerd hebt ? Indien niet, kan ik me voorstellen dat je bout zodanig vastdraait, dattie niet meer los komt.
Neem aan dat je schijf/ring die bij bout hoort meegemonteerd hebt ? Indien niet, kan ik me voorstellen dat je bout zodanig vastdraait, dattie niet meer los komt.