Ik ben zeer tevreden over mij Sidi schoenen maar ik sukkel alleen met de breedte van de schoenen.
Ik rij er nu een jaar mee rond en ik heb de riempjes al zo ver als kan vastgezet en dan ze dan ook nog is zo ver als mogelijk aangetrokken maar toch klemmen ze nog niet hard genoeg rond mijn voet.
Onlangs wees mijn vaste trainingsmaat me op steunzolen die wel eens zouden kunnen helpen, heeft iemand hier ervaring mee? Of kent misschien iemand een goed merk, adres?
Het gaat hier over de genius 6.6 carbon.
[img=http://www.jejamescycles.co.uk/product- ... -46702.jpg]
Steunzolen voor in Sidi\'s
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: de schoenen passen niet bij jouw voet.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Specialized heeft goede inlegzolen.
Verschillend volgens het type van je voetzool.
Verschillende van mijn fietsmaten gebruiken deze en zijn er tevreden over.
zie: Specialized steunzolen
Verschillend volgens het type van je voetzool.
Verschillende van mijn fietsmaten gebruiken deze en zijn er tevreden over.
zie: Specialized steunzolen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:Ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: de schoenen passen niet bij jouw voet.
Er is geen standaard schoen die smaller is en/of minder volume heeft. Een iets dikkere zool kan het volume een beetje opvullen en dan zit het waarschijnlijk wel goed.
Alternatief is een op maat gemaakte schoen, maar dat kost het dubbele van dit setje Sidi's.
Amclassic-fan schreef:Er is geen standaard schoen die smaller is en/of minder volume heeft. Een iets dikkere zool kan het volume een beetje opvullen en dan zit het waarschijnlijk wel goed.
Jawel, maar dan moet je wel goed zoeken: Adidas Frosco.
Borgini in ZL hebben er nog wat van de gewone, maar eigenlijk wil je de kangoeroeleren.