Hallo,
Ik merkte net op dat mijn fiets iets beschadigd is door de stand die ik gebruik om hem op te zetten. Tacx stand.
Wat denken jullie hiervan?
Ik hoop dat dit niet zo erg is. Wat is jullie mening?
https://www.mupload.nl/img/pvpmaclnjllfu.jpg
Schade aan canyon Carbon frame
Is dat de onderkant van de bracket? Ziet er niet ernstig uit. Ziet er uit als n kleine oppervlakte beschadiging. Niks om je zorgen over te maken. Zeker omdat je zegt omdat het door de stand komt. Op dit plekje leunt het frame slechts. Als je het frame veel te strak in de klem zou hebben gezet waardoor het beschadigde dan zou ik voorzichtiger zijn. Maar nogmaals, ik ga er van uit dat het de onderkant van de bracket is. Graag even bevestigen ..
Gr Rob
Gr Rob
NIet meer gebruiken. Levensgevaarlijk om hier nog op te gaan fietsen. Geloof alle bovenstaande opmerkingen niet. Stuur maar even een pb-tje, dan kom ik het frame wel ophalen om te laten verschrotten. Doe ik gratis voor je om te voorkomen dat je nog met zo'n gevaarlijk frame gaat fietsen
jij bent zeker van den Belgguver schreef:NIet meer gebruiken. Levensgevaarlijk om hier nog op te gaan fietsen. Geloof alle bovenstaande opmerkingen niet. Stuur maar even een pb-tje, dan kom ik het frame wel ophalen om te laten verschrotten. Doe ik gratis voor je om te voorkomen dat je nog met zo'n gevaarlijk frame gaat fietsen