Atom 6
Na 5 jaar even oprakelen...
Ik ga morgen eens kijken naar hun modellen.
Idd een stickerplakker maar als de prijs ok is, is dat voor mij absoluut geen probleem.
Is kandidaat als leasefiets. Het voordeel is dat je je fiets volledig vrij kan samenstellen, ook qua kleuren.
Hun Grava Fast (snelle gravelfiets) lijkt me wel iets.
Ik ga morgen eens kijken naar hun modellen.
Idd een stickerplakker maar als de prijs ok is, is dat voor mij absoluut geen probleem.
Is kandidaat als leasefiets. Het voordeel is dat je je fiets volledig vrij kan samenstellen, ook qua kleuren.
Hun Grava Fast (snelle gravelfiets) lijkt me wel iets.
Ooit eens binnen geweest en toen liepen de prijzen toch snel op vanaf je het wat leuker wou aankleden .. het blijft wel leuk dat je je eigen smaak kan aankleden idd.
Via 2dehands vind je er trouwens enkele en dan heb je toch al een idee
https://www.2dehands.be/v/fietsen-en-br ... -atom6-m54
Deze zou volgens de verkoper een nieuwprijs kader prijs hebben van 1250 euro
Via 2dehands vind je er trouwens enkele en dan heb je toch al een idee
https://www.2dehands.be/v/fietsen-en-br ... -atom6-m54
Deze zou volgens de verkoper een nieuwprijs kader prijs hebben van 1250 euro
Ik kende de naam maar verder eigenlijk niet.
Ik volg lokale renner Robin Alderweireld wel, en die rijdt voor hun team.
'k Ga morgen even kijken. Vlakbij zit ook een grote Scott verdeler waar ik even binnenspring.
Ik volg lokale renner Robin Alderweireld wel, en die rijdt voor hun team.
'k Ga morgen even kijken. Vlakbij zit ook een grote Scott verdeler waar ik even binnenspring.
Maes inderdaad.
Atom 6 was een fijne winkel, fijne uitleg, fijne fietsen.
Scott lijkt af te vallen. De Addict Gravel 20 die ik zou willen komt in 2023 in een soort geel/groen. Echt (écht) mijn ding niet.
Atom 6 heeft net een update van hun Grava Fast frame. Mooier, moderner. Dikke kanshebber.
Scott lijkt af te vallen. De Addict Gravel 20 die ik zou willen komt in 2023 in een soort geel/groen. Echt (écht) mijn ding niet.
Atom 6 heeft net een update van hun Grava Fast frame. Mooier, moderner. Dikke kanshebber.