Voor al je afspraakjes

Amsterdam

rory
Forum-lid

rory 05 jul 2010 13:51

Zelf rij ik regelmatig rondom Amsterdam, doordeweeks wat kortere ritjes 30-60km en in het weekend langeren 70+.

Nog niet echt een vaste groep gevonden waarmee we regelmatig rijden dus rij ik vaak alleen en voor de wat langere afstanden is het toch leuker met een groep heb ik gemerkt in diverse toertochten.

Dus ik ben benieuwd zijn er al forumleden die in een groep rijden en regelmatig rondom Amsterdam fietsen (mooiste zou zijn Amsterdam naar het noorden) waarbij ik kan aanhaken.
Elke afdaling heeft een klim...

raphael
Forum-lid

raphael 06 jul 2010 00:19

ja hoor :-)

rij door de week soms rondje Hoep, maar vaker woon - werk. In weekend vaak training in/om A'dam. Hangt oa van de wind af welke kant ik op ga
Favourite rondjes
- Groene Hart (vanuit A'dam zijn er vele mogelijkheden, van +/- 70 tot dik 150km)
- Duinen (naar Noordwijk of Scheveningen en terug via groene route)
- Purmerend, Beemster, Enkhuizen en zo, langs IJsselmeerdijk terug
- Beverwijk, via duinen naar (zo ver als je wilt...) en dan via zaanstreek weer terug
- etc

In weekend vertrek ik wel graag vroeg, liefst rond 07uur of zo. Oh Ja, mijn wknd begint vaak op vrijdag :) lekker rustig fietsen dan.

rory
Forum-lid

rory 08 jul 2010 23:43

Vroeg vertrekken is geen probleem ben eigenlijk altijd vroeg op, helaas begint mijn weekend pas vrijdag middag en ik denk dat jij bedoeld vrijdag ochtend ;-).

Dit weekend zou ik alleen zaterdag kunnen en volgende week zou zondag prima uitkomen.
Toevallig 1 van deze dagen al een ritje gepland staan??

jada
Forum-lid

jada 09 jul 2010 00:29

Misschien is voor a.s. zaterdag dit wat?

RTC express toertocht zaterdag 10 juli

Ik kan helaas zelf niet, maar bij een eerdere tocht kon ik wel bij een groepje aansluiten.

rory
Forum-lid

rory 09 jul 2010 00:36

@ Jada,

Bedankt voor de tip die had ik nog niet voorbij zien komen.
Denk dat dit een leuke optie is voor zaterdag.

Hoor graag als je een keer in het weekend kan

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 09 jul 2010 00:39

He, da's misschien wel een leuk ritje voor zaterdag. Ik rij meestal aan de zuidkant van Amsterdam. Misschien doe ik hier wat inspiratie op om een groter rondje te maken. Bedankt voor de tip!

search500
Forum-lid

search500 09 jul 2010 03:54

Hoi Allemaal,

Op zondag 11 juli wordt er door TFC Weesp een rondje 's Gravenland en heuveltochten over verschillende afstanden georganiseerd.

Rondje 's Gravenland is 35 km, starttijd tussen 9.00 en 12.00 uur,
Rondje Soest is 75 KM, starttijd tussen 9.00 en 12.00 uur,
Heuveltocht is 100 km, starttijd tussen 8.30 en 9.00 uur,

De kosten van deze tochten zijn 2,50 euro en volledig gepijld.

Heuveltocht is 150 km, starttijd tussen 8.00 en 8.30 uur,
Voor de liefhebbers is er ook een 200 km TT,dus achter voorrijders. Starttijd van deze tocht is 8.00 uur precies.

Kosten van deze twee tochten is 3,50 euro

Startlokatie van alle tochten is Papelaan te Weesp.

Ik ga in ieder geval. Weet alleen nog neit welke afstand/ Ik denk de 100 km
Pijn is een emotie en emoties kun je uitschakelen

raphael
Forum-lid

raphael 09 jul 2010 19:22

TFC ziet er aardig uit, ook leuk dat ze nieuw clubhuis gaan inwijden.
Zaterdag houd ik ff de poten omhoog. Afgelopen zaterdag Rondje IJsselmeer gereden (280km) en merkte gisteren dat ik met rondje Mergelland daar nog niet van was hersteld (je wordt ouder he...). ;)

Zal nog even spannend worden hoe het weer zich ontwikkeld. Zaterdag ben je waarschijnlijk al thuis als het onweer los barst. Zondag is nog beetje onzeker wat regen betreft.

Andere optie voor zondag is DTC www.dtcnet.nl die hebben ook een 150km tourtocht over de Veluwe en Heuvelrug.

als ik ga, wordt het wel de 150km :). Wie weet toch Weesp, is weer eens wat anders. 08u00 start is goed te doen.

rory
Forum-lid

rory 09 jul 2010 21:01

Zondag ga ik al met een aantal Forum leden een rondje fietsen in Doetichem ook heel leuk natuurlijk.
En voor morgen wordt het gezien de temperatuur toch een dagje strand zonder fiets.
Beide opties zien er leuk uit en zou zeggen voor diegene die ze rijden heel veel plezier en ga graag volgende keer mee.

Succes met de benen omhoog Raphael.
;-)

advandenboogaard
Forum-lid

advandenboogaard 12 jul 2010 19:48

Misschien kunnen we een groepje eenlingen bij elkaar krijgen?

Fiets sinds kort pas om en nabij a'dam. Voorheen in Utrecht (verhuisd naar a'dam); daar ken ik goed de weg.
Rijd voorlopig ook ongeveer dezelfde afstanden als jij. Ligt een beetje aan de wind waar ik naar toe ga (wind tegen=heenweg).
Groene hart is mooi, kopje van bloemendaal ook aardig.

Zijn er misschien meer eenzame zielen die wel eens lekker uit de wind willen zitten? Het zou me vooral om tochtjes in het weekend gaan (in de ochtend, tot 100 km).
Misschien iemand tips voor leuke fietsclub in de buurt?

raphael
Forum-lid

raphael 14 jul 2010 01:50

[quote="advandenboogaard"]Misschien kunnen we een groepje eenlingen bij elkaar krijgen?

Fiets sinds kort pas om en nabij a'dam. Voorheen in Utrecht (verhuisd naar a'dam); daar ken ik goed de weg.
Rijd voorlopig ook ongeveer dezelfde afstanden als jij. Ligt een beetje aan de wind waar ik naar toe ga (wind tegen=heenweg).
Groene hart is mooi, kopje van bloemendaal ook aardig.

Zijn er misschien meer eenzame zielen die wel eens lekker uit de wind willen zitten? Het zou me vooral om tochtjes in het weekend gaan (in de ochtend, tot 100 km).
Misschien iemand tips voor leuke fietsclub in de buurt?
[/quote]

heb net voor vrijdagochtend met Tom (engelsman/amerikaan) afgesproken voor een trainingsritje... tijd: vroeg. waarschijnlijk rondje groene hart of naar Noordwijk / shceveningen via de duinen

sluit gerust aan :-) tijd en plek nog af te stemmen

rory
Forum-lid

rory 15 jul 2010 11:31

Klinkt goed rondje door Groene hart of Noordwijk.
Helaas dat ik gewoon aan het werk ben op vrijdag en niet mee kan, wie weet volgende keer.

Veel plezier morgen

Plaats reactie