Welke fiets sok voor in de zomer
-
- Forum-lid
Vorig jaar in Toscane (bij een temperatuurtje van 30+) had ik last van branderige voeten.
Tijdens het fietsen ga je je daar op een gegeven moment aan irriteren. En dat gaat ten koste van de focus en het genieten van het mooie Italiaanse schilderijlandschap.
Daarom nu alvast op zoek naar de juiste sok voor de zomer. Een model wat ventileert en er daardoor voor gaat zorgen dat de voetjes niet in de brand vliegen. Mijn voorkeur gaat uit naar een model dat niet te hoog en niet te laag is.
Wie heeft er ervaring met hete zomerritten en kan mij wat advies geven.
Denk zelf aan Castelli, Craft (Cool mid sok) of Sockeloen. Zie daar wel prijs verschil in, maar alles waar naar z'n geld?!?
Alvast bedankt voor de reacties
Groetjes,
Ronald
Tijdens het fietsen ga je je daar op een gegeven moment aan irriteren. En dat gaat ten koste van de focus en het genieten van het mooie Italiaanse schilderijlandschap.
Daarom nu alvast op zoek naar de juiste sok voor de zomer. Een model wat ventileert en er daardoor voor gaat zorgen dat de voetjes niet in de brand vliegen. Mijn voorkeur gaat uit naar een model dat niet te hoog en niet te laag is.
Wie heeft er ervaring met hete zomerritten en kan mij wat advies geven.
Denk zelf aan Castelli, Craft (Cool mid sok) of Sockeloen. Zie daar wel prijs verschil in, maar alles waar naar z'n geld?!?
Alvast bedankt voor de reacties
Groetjes,
Ronald
-
- Forum-lid HC
+1
Je kunt nog zulke koelende sokken aandoen, maar als de schoenen niet voldoende ventileren zal het niet veel helpen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Branderige voeten heeft idd niks met sokken te maken.
Het is een bekende kwaal waar sommige profs ook horendol van worden.
Het is een bekende kwaal waar sommige profs ook horendol van worden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Bedankt voor jullie reacties.
Het zoeken op branderige voeten kwam mij tot de afstelling van de schoenplaatjes.
Daar ga ik eerst is naar kijken.
Het zoeken op branderige voeten kwam mij tot de afstelling van de schoenplaatjes.
Kun je eens een link geven, bedankt.Ronald33626 schreef: ↑23 mei 2017 14:54 Bedankt voor jullie reacties.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Ik heb ook vaak branderige voeten. Zelfs in de winter maar ja gewoon trappen.
Voor sokken kan ik Mack cycling aanraden. Heet sinds een tijdje Atout.cc
Voor sokken kan ik Mack cycling aanraden. Heet sinds een tijdje Atout.cc
Maak joe woar