Ik heb een Giant TCR 2016 model en heb er nu nog de standaard wielen op zitten.
Ik wil graag een andere wielset erop leggen, liefst niet al te duur.
Wat kan hier voor geadviseerd worden? Fulcrum?
Wielen Giant TCR
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bovenstaande zijn degelijke wielen maar niet echt om je fiets te pimpen he
Als je het meer voor het oog doet dan voor het gewicht, kijk dan eens naar onderstaande wielen in ongeveer dezelfde prijsklasse
- Zspeed Am 37 mm hoog en 1740 gram (Ook gekend als Veltec Speed)
- Fulcrum racing Quattro 35 mm hoog en 1772 gram
- 3T Orbis II 35 mm hoog en 1810 gram
En als uitsmijter, net als de Quattro's heb ik deze ook gehad en vond de 3T's net iets beter bollen.
- 3T Accelero 40 Pro 37 mm hoog en 1725 gram en ook nog eens een brede velg voor minder dan 300 Euro
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Lcsmet schreef: ↑26 jun 2017 20:18Bovenstaande zijn degelijke wielen maar niet echt om je fiets te pimpen he
Als je het meer voor het oog doet dan voor het gewicht, kijk dan eens naar onderstaande wielen in ongeveer dezelfde prijsklasse
- Zspeed Am 37 mm hoog en 1740 gram (Ook gekend als Veltec Speed)
- Fulcrum racing Quattro 35 mm hoog en 1772 gram
- 3T Orbis II 35 mm hoog en 1810 gram
En als uitsmijter, net als de Quattro's heb ik deze ook gehad en vond de 3T's net iets beter bollen.
- 3T Accelero 40 Pro 37 mm hoog en 1725 gram en ook nog eens een brede velg voor minder dan 300 Euro
-
- Forum-lid
China wieltjes misschien?
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Heb zelf ook een TCR en destijds gekozen voor een wielset van Mavic ivm de gele kleurstelling. Ik weet dat inmiddels de set aardig achterhaalt is en er betere alternatieven zijn.
Totaalplaatje ziet er dan zo uit.
Kon alles met die wielset, inclusief een kasseien/steentjes westrijd in Zupthen.
Totaalplaatje ziet er dan zo uit.
Kon alles met die wielset, inclusief een kasseien/steentjes westrijd in Zupthen.