Hi All,
Van 14 t/m 17 september 2017 verblijf ik op Mallorca om daar te fietsen. Indien er iemand op 1 van die dagen ook op Mallorca verblijft en zin heeft om samen te fietsen hoor ik het graag. Stuur ik dat geval maar een PB.
Ik verblijf overigens in het zuidwesten van het eiland (Santa Ponsa).
Groet, Tim
Mallorca 14-17 sept'17 - iemand?
- Desertstorm
- Forum-lid
Ik kan je hier helaas niet mee helpen, maar ik heb wel wat vragen voor je.
Ik zit er over te denken om over een week, ca. een week naar Mallorca te gaan, o.a. om een aantal dagen te fietsen.
Hoe heb jij eea aangepakt?
- heb je een fiets gehuurd? Of neem je je eigen mee per vliegtuig?
- waar heb je deze gehuurd? en hoe zit het met vervoer? Haal je hem zelf op?
Ik zit er over te denken om over een week, ca. een week naar Mallorca te gaan, o.a. om een aantal dagen te fietsen.
Hoe heb jij eea aangepakt?
- heb je een fiets gehuurd? Of neem je je eigen mee per vliegtuig?
- waar heb je deze gehuurd? en hoe zit het met vervoer? Haal je hem zelf op?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Hi Desertstorm,
Is een huurfiets geworden; in het vliegtuig meenemen werd toch teveel gedoe voor 3 dagen fietsen. Vind het tevens wel aardig om een keer op een ander merk fiets te zitten. Overigens is huren in dit geval ook de goedkoopste oplossing, maar dat hoeft afhankelijk van vliegmaatschappij / duur van de vakantie niet zo te zijn uiteraard.
Verblijf zelf in Santa Ponsa en ga mijn fiets huren bij Rad International; zitten in Peguera maar hebben ook een afhaalstation in Santa Ponsa. Heb voor hen gekozen omdat ik op de 1e dag bij hen aansluit voor een begeleide tocht.
Verder zijn er huurmogelijkheden te over op dit eiland; googlen in het engels, danwel duits werkt goed. Veel verhuurbedrijven leveren m.i. de fiets op locatie af maar in mijn geval laat ik mij met de auto afzetten door vrienden die op het eiland gaan golven (schijnt daar ook te kunnen).
Is een huurfiets geworden; in het vliegtuig meenemen werd toch teveel gedoe voor 3 dagen fietsen. Vind het tevens wel aardig om een keer op een ander merk fiets te zitten. Overigens is huren in dit geval ook de goedkoopste oplossing, maar dat hoeft afhankelijk van vliegmaatschappij / duur van de vakantie niet zo te zijn uiteraard.
Verblijf zelf in Santa Ponsa en ga mijn fiets huren bij Rad International; zitten in Peguera maar hebben ook een afhaalstation in Santa Ponsa. Heb voor hen gekozen omdat ik op de 1e dag bij hen aansluit voor een begeleide tocht.
Verder zijn er huurmogelijkheden te over op dit eiland; googlen in het engels, danwel duits werkt goed. Veel verhuurbedrijven leveren m.i. de fiets op locatie af maar in mijn geval laat ik mij met de auto afzetten door vrienden die op het eiland gaan golven (schijnt daar ook te kunnen).
- Desertstorm
- Forum-lid
Klinkt goed allemaal. Ik heb intussen ook al een ander topic gevonden met enorm veel ervaringen. Ik krijg de indruk dat je bijna overal wel goed zit op Mallorca, maar vooral op het westen van het eiland altijd omhoog moet
Bedankt voor je info!
Bedankt voor je info!
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."