fietser slachtoffer van 'grap'
-
- Forum-lid
zoiets wil je echt niet meemaken.
Wat een idioten zijn er toch in de wereld
Wat een idioten zijn er toch in de wereld
Mensen met de verstandelijke vermogens van een strontvlieg zullen er helaas altijd blijven.
Zijn wij als samenleving nu zo vervreemd dat wij willens en wetens andere mensen gevaar brengen omdat men zich door de anonimiteit zich aan de verantwoording voor hun eigen daden kan onttrekken zonder gewetenswroeging.
enjoy the ride
[quote="raphaël"]het moet niet gekker worden
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... d-na-grap/ [/quote]
Van een ander punt bekeken . Had hij geen licht op de fiets . Zo ja , waarom stond hij niet aan .
Maar natuurlijk is het niet normaal wat er tegenwoordig allemaal gebeurd in de maatschappij . Die zogenaamde grap , dat zal de dader gedacht hebben , is gewoon een poging tot "doodslag" .
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... d-na-grap/ [/quote]
Van een ander punt bekeken . Had hij geen licht op de fiets . Zo ja , waarom stond hij niet aan .
Maar natuurlijk is het niet normaal wat er tegenwoordig allemaal gebeurd in de maatschappij . Die zogenaamde grap , dat zal de dader gedacht hebben , is gewoon een poging tot "doodslag" .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Ik snap de titel van het artikel niet. Is dit grappig dan?
[quote="eelcoz"]Mensen met de verstandelijke vermogens van een strontvlieg zullen er helaas altijd blijven. [/quote]
Dan doe je die strontvlieg toch echt tekort hoor. Je vraagt je idd af of degene die dit op zijn geweten heeft uberhaupt wel 1 werkende hersencel heeft.
Dan doe je die strontvlieg toch echt tekort hoor. Je vraagt je idd af of degene die dit op zijn geweten heeft uberhaupt wel 1 werkende hersencel heeft.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="ZorroI"][quote="eelcoz"]Mensen met de verstandelijke vermogens van een strontvlieg zullen er helaas altijd blijven. [/quote]
[/quote]
Je hebt gelijk. Bij deze bied ik mijn excuses aan aan Marianne Thieme.
[/quote]
Je hebt gelijk. Bij deze bied ik mijn excuses aan aan Marianne Thieme.
-
- Forum-lid
[quote="raphaël"][quote="Thomas1974"]Ik snap de titel van het artikel niet. Is dit grappig dan?[/quote]
dat is de titel van het HvN nieuws item, dat heb ik overgenomen[/quote]
Mijn reactie was retorisch gericht aan de auteur van het artikel
Hij heeft kennelijk de dader al gesproken dat 'ie zo goed op de hoogte is van het motief (een grap uithalen). Of vindt de auteur zelf deze actie grappig?
dat is de titel van het HvN nieuws item, dat heb ik overgenomen[/quote]
Mijn reactie was retorisch gericht aan de auteur van het artikel
Hij heeft kennelijk de dader al gesproken dat 'ie zo goed op de hoogte is van het motief (een grap uithalen). Of vindt de auteur zelf deze actie grappig?