Cuore wielen 55 mm
-
- Forum-lid
hallo
ben ook van plan om een setje te kopen. Heeft u er ondertussen gekocht? Ervaringen?
ben ook van plan om een setje te kopen. Heeft u er ondertussen gekocht? Ervaringen?
Chinese wielen met een eigen stickertje er op ... dus hier verder lezen :
viewtopic.php?f=10&t=50230
of hier :
viewtopic.php?f=10&t=85553
Hier
viewtopic.php?f=10&t=86295
Als je ze nu nog durft te kopen na al het lezen van de ervaringen, chapeau
viewtopic.php?f=10&t=50230
of hier :
viewtopic.php?f=10&t=85553
Hier
viewtopic.php?f=10&t=86295
Als je ze nu nog durft te kopen na al het lezen van de ervaringen, chapeau
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
De Cuore naven zijn Powerway R13 naven. De naven die je dus, naast de Novatecs, in haast alle Chinese setjes vindt. Velgen zijn Chinees met een Italiaans klevertje op. Het verschil met een ordinair online Chinees setje is dat ze Sapim spaken hebben en je een degelijke garantie krijgt. Of dat de extra 400 tot 500 euro waard is, moet je voor jezelf uitmaken. Voor mij persoonlijk alvast niet.
Powerway r23 zou er in zitten. Of het veel verschil is weet ik niet..jakkel schreef: ↑28 jan 2019 15:07 De Cuore naven zijn Powerway R13 naven. De naven die je dus, naast de Novatecs, in haast alle Chinese setjes vindt. Velgen zijn Chinees met een Italiaans klevertje op. Het verschil met een ordinair online Chinees setje is dat ze Sapim spaken hebben en je een degelijke garantie krijgt. Of dat de extra 400 tot 500 euro waard is, moet je voor jezelf uitmaken. Voor mij persoonlijk alvast niet.
Ik twijfel dus tussen deze (kan ik voor 650€ krijgen via groothandelaar) of tussen een set helin Liu via een Nederlandse verkoper.
Die vraagt 400€, heeft velgen op voorraad indien er een garantie geval is. En die hebben novatec naven..
Dusja ik weet het eigenlijk niet goed meer. Ik twijfel vooral door het gewichts verschil. Cuore weegt 1560gr en de helins wegen 1700 gr. Of dat veel uitmaakt weet ik eigenlijk niet..
-
- Forum-lid
Powerway R23 bestaat niet, R13 is het. Prima spul voor het geld, vergelijkbaar met Novatec. Beide kan je ook in je China-set krijgen.
Het verschil tussen 1560 gram en 1700 gram is 140 gram. Overigens geeft Helin aan dat hun setje 50 mm clinchers (23,5mm) met R13 1580 gram weegt.
Of je voor deze omgestickerde set gaat, voor de marktplaats-verkoper die een snel handeltje heeft met het doorverkopen of zelf een set direct bij Helin bestelt, je gaat ongeveer hetzelfde spul krijgen voor verschillende prijzen. Aan jou de keus wat je het waard vindt.
Het verschil tussen 1560 gram en 1700 gram is 140 gram. Overigens geeft Helin aan dat hun setje 50 mm clinchers (23,5mm) met R13 1580 gram weegt.
Of je voor deze omgestickerde set gaat, voor de marktplaats-verkoper die een snel handeltje heeft met het doorverkopen of zelf een set direct bij Helin bestelt, je gaat ongeveer hetzelfde spul krijgen voor verschillende prijzen. Aan jou de keus wat je het waard vindt.
Dus jij zou eerder voor de helin velgen gaan als ik het goed begrijp.Spykerracing90 schreef: ↑28 jan 2019 21:00 Powerway R23 bestaat niet, R13 is het. Prima spul voor het geld, vergelijkbaar met Novatec. Beide kan je ook in je China-set krijgen.
Ze zeggen altijd dat roterend gewicht dan wel meer scheelt dan enkel die 140 gram of is dit verwaarloosbaar? Ik heb ze eens opgezocht met de novatec naaf (= degene die de Nederlandse verkoper heeft) en die wegen toch echt wel 1700 gr.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wielen zijn technisch bijna 100% identiek.
Mocht er iets mis gaan moet je bij de China set gewoon je verlies nemen.
Bij Cuore heb je een aanspreekpunt in je buurt.
Enkel jij kan uitmaken of je dat de meerprijs waard is.
Mocht er iets mis gaan moet je bij de China set gewoon je verlies nemen.
Bij Cuore heb je een aanspreekpunt in je buurt.
Enkel jij kan uitmaken of je dat de meerprijs waard is.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend