Element of element bolt of Garmin 520
Hoi allemaal heb ongeveer 35 tabbladen gelezen over deze fiets computers.
Ik twijfel tussen deze 3 .
Heb nu nog nul ervaring met dit soort gps computers .
Wat ik zoek is goede navigatie en genoeg geheugen een betrouwbare accu .
Met de wahoo als je van de route afwijkt brengt deze je niet terug doet de 520 dit wel ?Wahoo kan ik niks vinden over herstel periode en welke training je weer kan gaan doen heeft Garmin 520 dit wel ?
En zijn er nog meer tips waar ik op moet letten .
Wat ik dus voornamelijk wil zien in 1 scherm is hartslag, cadans, snelheid en navigeren .En welke werkt het makkelijkst heb Android telefoon .
Bedankt alvast
Groeten Remco
Met de wahoo als je van de route afwijkt brengt deze je niet terug doet de 520 dit wel ?Wahoo kan ik niks vinden over herstel periode en welke training je weer kan gaan doen heeft Garmin 520 dit wel ?
Wat ik dus voornamelijk wil zien in 1 scherm is hartslag, cadans, snelheid en navigeren .En welke werkt het makkelijkst heb Android telefoon .
Bedankt alvast
Groeten Remco
Op de Edge kunnen volgens mij nauwelijks kaarten. Ik zou blind voor de Bolt gaan. Apparaat is zeker niet perfect, maar voldoet voor mij heel goed.
P.S. 6 pagina's over exact hetzelfde onderwerp:
viewtopic.php?f=21&t=83885
P.S. 6 pagina's over exact hetzelfde onderwerp:
viewtopic.php?f=21&t=83885
Voor navigatie hoef de 520 niet te nemen. Verder wel fijn apparaat.remco81 schreef: ↑11 okt 2017 10:30 Hoi allemaal heb ongeveer 35 tabbladen gelezen over deze fiets computers.
Bedankt alvast
Groeten Remco
En je krijgt idd een melding op het scherm dat je een volgende rit goed traint. Slaat alleen nergens op en is alleen maar irritant.
Weet iemand toevallig ook of je die onzin kunt uitzetten?
Ik heb een 520 gehad en nu een Bolt. Zonder twijfel zou ik wederom de keuze maken voor de Bolt.
Het gemak om alles in te stellen, de eenvoud om routes in te laden, het in en uitzoomen van de schermen en de batterijduur. Om een aantal voordelen te noemen die mij nu te binnen schieten.
Het gemak om alles in te stellen, de eenvoud om routes in te laden, het in en uitzoomen van de schermen en de batterijduur. Om een aantal voordelen te noemen die mij nu te binnen schieten.
Sluit ik me bij aan, ook diverse edges gehad waaronder de 520 en nu een Bolt. Ik zou voor de laatste gaan vanwege gebruiks- en instelgemak (i.c.m. smartphone), prijs, support, batterijduur en bediening. Ook de leds aan de bovenkant ervaar ik als erg nuttig.k33z schreef: ↑11 okt 2017 11:37 Ik heb een 520 gehad en nu een Bolt. Zonder twijfel zou ik wederom de keuze maken voor de Bolt.
Minpuntjes Bolt t.o.v. Garmin: geeft wat meer snelheidsfluctuatie in bebost gebied dan de Garmins, oppakken van een lopende rit nadat hij uit geweest is geeft nogal eens problemen.
Ben uiteindelijk toch weer voor een Garmin gegaan ... bijna de Bolt Elemnt gekozen want daar zijn toch wel veel voordelen aan verbonden, zoals leesbaarheid, makkelijk in en uitzoomen en echte beter bereikbare knoppen. Installatiegemak etc. minder relevant en ook stabiliteit is voor mij (nog) nooit een probleem geweest (op dit moment 800).
Maar: ik heb ook andere Garmin apparaten waar onderlinge verbondenheid toch wel een voordeel is. Het is dus de 820 geworden (dus een klein beetje OT).
Maar: ik heb ook andere Garmin apparaten waar onderlinge verbondenheid toch wel een voordeel is. Het is dus de 820 geworden (dus een klein beetje OT).
Waarschijnlijk dat alles in Garmin Connect staat zeker?
-
- Forum-lid HC
Simon is niet de topic starter hee.SqueeZer schreef: ↑11 nov 2017 18:19Grappig, een mening vragen op een forum en dan lekker tegenovergestelde kiezenSimonNL schreef: ↑10 nov 2017 20:08 Ben uiteindelijk toch weer voor een Garmin gegaan ... bijna de Bolt Elemnt gekozen want daar zijn toch wel veel voordelen aan verbonden, zoals leesbaarheid, makkelijk in en uitzoomen en echte beter bereikbare knoppen. Installatiegemak etc. minder relevant en ook stabiliteit is voor mij (nog) nooit een probleem geweest (op dit moment 800).
Maar: ik heb ook andere Garmin apparaten waar onderlinge verbondenheid toch wel een voordeel is. Het is dus de 820 geworden (dus een klein beetje OT).![]()
Mare over die voordelen:
- Leesbaarheid = beter bij Wahoo (lees maar even verschillende reviews na ivm. de fantastische afleesbaarheid bij Wahoo dankzij het non kleuren hoog contrast scherm).
- In en uitzoomen werkt ook perfecto hoor, pannen daar kan je een punt hebben
- beter bereikbare knoppen lijkt mij ook vaag en meeste gebruikers vinden net de Wahoo 'echte' knoppen makkelijker en beter qua respons.
- Installatiegemak? Duidelijke winnaar Wahoo in meeste objectieve reviews en persoonlijk vind ik de Wahoo via de wahoo app toch net iets sneller ingesteld dan een Garmin (kan persoonlijk zijn deze).
- Stabiliteit? Wahoo is even stabiel dit vind ik een non argument
- Verbondenheid? Buiten Garmin Connect kan je al je garmin spul (Sensoren enz.) ook koppelen in Wahoo
Proficiat met je nieuwe Garmin, en is ook een mooi toestel maar ik lees niet graag zogenaamde 'voordelen' op een forum als die onjuist zijn aangezien dit mogelijke andere forumgangers op een dwaalspoor brengt![]()
En verder geeft hij toch ook aan dat die voordelen juist bij de Wahoo horen, maar dat hij ondanks dat toch voor de garmin heeft gekozen...
Idd was dat een no-brainer tov de 520 maar ja de keuze is al gemaakt.
Het punt Garmin Connect snap ik dan weer wel, dat is ook wel een voordeel van Garmin.
YFood !!!