Supergranfondo Galibier-Izoard
Het onderwerp is gelanceerd in het Marmottetopic, maar er gezien de belangstelling die het bericht op Cyclokalender wekt is het wel een apart lijntje waard: http://bit.ly/2hiF86x.
Bij mij staat hij in ieder geval met potlood in mijn achterhoofd.
Bij mij staat hij in ieder geval met potlood in mijn achterhoofd.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Start in Valloire, dus dan koud de galibier op, dan linksaf naar briancon, Dan door de Izoard vanaf noord, ofwel eerst er omheen en via zuid. Dan terug de Lautaret/Galibier op.. finish?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als dit het is, maak dan je borst maar nat. Het stuk Briancon-Guillestre-voet Izoard is ook zeker geen relaxed stukje fietsen en vaak tegenwind.MarkVeenstra schreef: ↑31 okt 2017 09:21 Start in Valloire, dus dan koud de galibier op, dan linksaf naar briancon, Dan door de Izoard vanaf noord, ofwel eerst er omheen en via zuid. Dan terug de Lautaret/Galibier op.. finish?
Ik sla hem over
Less is bore
Klopt. Dat gaat op en neer daar. En het kan zomaar zijn dat ze je daar niet over de grote weg laten gaan, maar over de parallelweg. Die is helemaal onregelmatig met stukken tot 15%.
Onbekend, maar ik zou gokken eerst Briancon-Guillestre. Ligt toch wat meer voor de hand vind ik.MarkVeenstra schreef: ↑31 okt 2017 09:21 Start in Valloire, dus dan koud de galibier op, dan linksaf naar briancon, Dan door de Izoard vanaf noord, ofwel eerst er omheen en via zuid. Dan terug de Lautaret/Galibier op.. finish?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die parallelweg bedoel ik inderdaad ook. 15% is 1 muurtje inderdaad (die had ik uit mijn geheugen verbannen ) , maar het is verder ook geen 100m vlak. Op zich wel een mooie route door het dal.
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat was ook exact de bedoeling.
Dat hebben ze zo te zien ook al weer verwijderd. Ik kan het even niet zo gauw terugvinden. Maar goed, als dat zo is dan kan ik me niet anders voorstellen dat de route omkeert bovenop de Izoard en dan nog ergens rond Briancon een plaatselijk rondje maakt. Dat zou wel een heel vreemd parcours zijn. Maar goed, laten we het afwachten.jwpcycle schreef: ↑31 okt 2017 19:57 Op de site van sportcomunication staat 160km en 4000hm.
http://www.supergranfondo.com
Ze zijn in ieder geval lekker aan het opschalen daar bij Golazo.