Carbonnen voorvork van Cervelo uit een R3.
gebruikt maar in prima conditie, niet afgesneden.
gewicht: 382 gram
gekocht maar het blijkt dat ik een klassiek 'lang' balhoofd heb.
overgekocht voor 100,-
voor 100,- is ie van jou en zorg ik voor het verzenden.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
mag dicht: verkocht
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Dat ziet er mij toch een gewone 1 1/8 voorvork uit, dus zelfs met externe cups zou dat toch moeten werken? Deze vork ziet er toch bijna hetzelfde uit als mijn 3T voorvork en ik gebruik ook externe cups, dat werkt perfect... (maar ik kan natuurlijk mis zijn hé...)
Ik denk ook niet dat er een full carbon voorvork bestaat met draad, maar het kon wel zijn dat soriyu een headset met draad had en dat het daardoor niet werkt...
Ik denk ook niet dat er een full carbon voorvork bestaat met draad, maar het kon wel zijn dat soriyu een headset met draad had en dat het daardoor niet werkt...
leuke reacties.
de vork is inderdaad voor semi-geintegreerd.
waarom past ze niet bij mij?
ik ben een r2.5 uit 2006 aan het opbouwen. deze frames hebben nog een lang balhoofd zoals tegenwoordig bij de RS van cervelo. in 2005/2006 kwam de R3 welke een veel kortere balhoofdlengte heeft. dat is tegenwoordig bij alle frames en dus zijn de vorkpijpen bij standaard vorken korter geworden.
vork is een standaard 1 1/8 vork.
check maar een wat foto's van de alpe d'huez tijdrit in 2004. ik stond er ook van te kijken maar heel csc heeft dus met (in verhouding) lange balhoofden gereden.
de vork is inderdaad voor semi-geintegreerd.
waarom past ze niet bij mij?
ik ben een r2.5 uit 2006 aan het opbouwen. deze frames hebben nog een lang balhoofd zoals tegenwoordig bij de RS van cervelo. in 2005/2006 kwam de R3 welke een veel kortere balhoofdlengte heeft. dat is tegenwoordig bij alle frames en dus zijn de vorkpijpen bij standaard vorken korter geworden.
vork is een standaard 1 1/8 vork.
check maar een wat foto's van de alpe d'huez tijdrit in 2004. ik stond er ook van te kijken maar heel csc heeft dus met (in verhouding) lange balhoofden gereden.