Wielertermen in het Italiaans
Hoi,
Ik zoek de vertaling in het Italiaans van 40 wielerbegrippen als waaierrijden, verzet, bochten rijden, afdalen, uit de wind, ritsen enz. Dit voor SmarterCycling.cc
Wie zou mij daarbij willen helpen?
Alvast dank,
Theo Heuzen
Ik zoek de vertaling in het Italiaans van 40 wielerbegrippen als waaierrijden, verzet, bochten rijden, afdalen, uit de wind, ritsen enz. Dit voor SmarterCycling.cc
Wie zou mij daarbij willen helpen?
Alvast dank,
Theo Heuzen
TheoH
Volgens mij spreekt @Dario aardig Italiaans?
Ik kom niet verder dan "birra alla spina", wat overigens ook een belangrijke wielerterm is
Ik kom niet verder dan "birra alla spina", wat overigens ook een belangrijke wielerterm is
Ik kan je wel helpen; stuur me die lijst anders even per pb.
(al weet wel niet of er voor elke typisch Nederlandse of Vlaamse koersterm een Italiaans equivalent bestaat)
(al weet wel niet of er voor elke typisch Nederlandse of Vlaamse koersterm een Italiaans equivalent bestaat)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik ben op zoek naar iemand die de 40 wielerbegrippen in het Duits zou willen vertalen.
Van Dario hebben we al een mooie lijst met de Italiaanse woorden gehad. Van Frans, Spaans en Engels hebben we het ook al. Nu nog Duits.
Wie zou willen helpen?
Alvast bedankt,
Theo Heuzen
Van Dario hebben we al een mooie lijst met de Italiaanse woorden gehad. Van Frans, Spaans en Engels hebben we het ook al. Nu nog Duits.
Wie zou willen helpen?
Alvast bedankt,
Theo Heuzen
TheoH