Help me kiezen aub
Hallo,
ik ben nieuw op het forum en ik ben op zoek naar een koersfiets maar wel een instap model het is nl mijn eertse race fiets die ik zou kopen. Nu sta ik voor een moeilijke keuze, ik weet niet wat te kiezen. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
Het is de bedoeling om 3 a 4 keer per week een mooie tocht te doen. Mijn budget is rond de 1000.
Ik heb hieronder een paar links gezet waartussen ik twijfel.
Thompson tiagra
Sesna romagna special 105
Sensa romagna tiagra
Trek 1.5
Scatto mistral 1.0
Scatto fuse 2.0
Alvast bedankt voor jullie hulp
grtz fozzy
ik ben nieuw op het forum en ik ben op zoek naar een koersfiets maar wel een instap model het is nl mijn eertse race fiets die ik zou kopen. Nu sta ik voor een moeilijke keuze, ik weet niet wat te kiezen. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
Het is de bedoeling om 3 a 4 keer per week een mooie tocht te doen. Mijn budget is rond de 1000.
Ik heb hieronder een paar links gezet waartussen ik twijfel.
Thompson tiagra
Sesna romagna special 105
Sensa romagna tiagra
Trek 1.5
Scatto mistral 1.0
Scatto fuse 2.0
Alvast bedankt voor jullie hulp
grtz fozzy
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
en om het nog wat lastiger te maken.
met de hoeveelheid tochten die jij per week wilt rijden zou ik wel voor minimaal 105 gaan, is nog net weer iets beter dan tiagra. Dus of de Sensa Special, De rose of De canyon.
met de hoeveelheid tochten die jij per week wilt rijden zou ik wel voor minimaal 105 gaan, is nog net weer iets beter dan tiagra. Dus of de Sensa Special, De rose of De canyon.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Je hebt zes keuzes: pak een dobbelsteen. (Of streep alles weg wat niet minimaal Shimano 105 heeft, dat maakt het makkelijker)