Ademhaling tegen koudewind in
Het komt door de koude . Mogelijk denkt je lichaam 'bekijk het maar, dan maar niet ademen'.
Heb je het ook als je al een beetje opgewarmd bent?
In elk geval is goede bescherming van de hals en torso al erg fijn, sommigen rijden zelfs met iets voor hun mond.
Heb je het ook als je al een beetje opgewarmd bent?
In elk geval is goede bescherming van de hals en torso al erg fijn, sommigen rijden zelfs met iets voor hun mond.
Kan zijn dat je longen gevoelig zijn voor kou. (Gooi de volgende keer graag wat hoofdletters, punten en komma's door je tekst heen. Dat leest een stuk makkelijker)
-
- Forum-lid HC
Als je echt last heb beneden de pak een beet -3 /4 gewoon niet gaan. Mogelijk levert het meer schade op dan training.
Van de week met de wind was het zo extreem, hoe vaak komt dit voor eens in de vijf jaar een weekje? Om daar dan iets voor te halen, zou ik persoonlijk niet doen.
Vandaag was alle ellende al weg om 11u was het al 7 graden voelde als tropisch met ook nogeens een hele andere gevoels tempratuur. dan merk je meteen hoeveel makkelijker het gaat.
Van de week met de wind was het zo extreem, hoe vaak komt dit voor eens in de vijf jaar een weekje? Om daar dan iets voor te halen, zou ik persoonlijk niet doen.
Vandaag was alle ellende al weg om 11u was het al 7 graden voelde als tropisch met ook nogeens een hele andere gevoels tempratuur. dan merk je meteen hoeveel makkelijker het gaat.
Eens. Een verstandige huisarts geeft je daarvoor ook niets mee.wasbeer2006 schreef: ↑04 mar 2018 16:55 Van de week met de wind was het zo extreem, hoe vaak komt dit voor eens in de vijf jaar een weekje? Om daar dan iets voor te halen, zou ik persoonlijk niet doen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De lucht die je uitblaast wellicht?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013