SRM pedalen
-
- Forum-lid HC
Adam Hansen heeft op zijn twitter account foto van SRM pedalen https://twitter.com/HansenAdam/status/9 ... 5248688128
Iemand meer info?
Iemand meer info?
What makes the boat go faster?
Oh..., ik krijg die dingen 3 maanden voordat Adam Hansen ze krijgt, maar ik heb geheimhouding.
Shimano gaat toch niet zijn eigen investeringen beconcurreren?
Garmin Vector 2 is er ook voor SPD-SL.
Eigenlijk is het een non-discussie aangezien beide systemen nauwelijks verschillen.
-
- Forum-lid HC
Een van de meest verkochte systemen met de goedkoopste licentie kosten. Dat lijkt mij de meest voor de hand liggende reden om voor Look te kiezen
Benieuwd naar de prijsstelling van de SRM pedalen. Als ze hetzelfde prijsniveau gaan hanteren als bij de cranks dan wordt het een totale flop.
Snap sowieso niet dat SRM nog niet failliet is gegaan of overgenomen. Ze moeten flink wat kosten maken aan het sponsoren van profploegen en triatleten, in het wild zie je ze maar heel zelden.
DCR heeft ook al aangetoond dat het aantal SRM’s in de Ironman zienderogen daalt.
Snap sowieso niet dat SRM nog niet failliet is gegaan of overgenomen. Ze moeten flink wat kosten maken aan het sponsoren van profploegen en triatleten, in het wild zie je ze maar heel zelden.
DCR heeft ook al aangetoond dat het aantal SRM’s in de Ironman zienderogen daalt.
Kansrijk met name door de vele problemen met de Vector 3.
Prijs zal nog wel iets gaan zakken vermoed ik. Jammer van de wat knullige installatie wel.
-
- Forum-lid
welke problemen met de vector 3? (serieus...ik ben niet op de hoogte, maar wel voornemens om aan te schaffen )
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Specialized Epic FSR Elite WC