Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Ausverkauf: Campagnolo, Easton, FSA, Profile Design, Ritchey
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik heb onderhand het hele huis gevuld met spullen, dus er moet maar eens opruiming gehouden worden.
- ITM Milennium vork, carbon pijp, lengte ong 23 cm (moet ff nameten), 1 1/8". 40
- Centaur remmen (oude type, dus geen Skeleton), hebben nieuwe blokjes nodig. 25
- Record voor-derailleur (10 Sp), 2006 CT model (geen QS). Goede staat, maar wel gebruiksporen van het schakelen 60
-FSA Crono ISIS TT crank 177.5mm (nieuw) + ISIS as (nieuw) + Ultegra 6600 bladen, buitenblad heb ik dicht gemaakt met carbon. Het was een uitprobeersel met UD en rode kleurstof in de epoxy. Ben er niet ontevreden over, maar ik kan niet leven met de Q-factor van 150 mm (itt tot de geclaimde 135 mm). 150
NIEUWE sturen:
- Profile Design T2 Wing basebar, 44 cm, 31.8 mm, enkel gemonteerd geweest. 40
- Ritchey WCS Classic, 40 cm, 31.8 mm, nieuw in 't plastic. 40
- Eastion EC90 SLX Ergo, 40 cm, 31.8 mm. 1 seizoen mee gereden, NOOIT mee gevallen. Overbodig geworden omdat vervangen is door een SLX3. 100
- Ritchey WCS 4Axis WB, 130 mm, nieuw enkel gemonteerd geweest. 40
- Lazer O2 helm, black-white, nieuw in de doos. 65
- Univega Mountain King Ltd frame incl voorvork. Bovenbuis is 56 cm, balhoofd 157 mm. Frame weegt ongeveer 1200 gram, voorvork 380 gram. Slechts 1 kleine beschadiging van de lak op balhoofdbuis, voor de rest is het frame in nieuwstaat. Ben er nooit mee gevallen. Balhoofd liep wat korrelig, dus die moet allicht vervangen worden. 400
- ITM Milennium vork, carbon pijp, lengte ong 23 cm (moet ff nameten), 1 1/8". 40
- Centaur remmen (oude type, dus geen Skeleton), hebben nieuwe blokjes nodig. 25
- Record voor-derailleur (10 Sp), 2006 CT model (geen QS). Goede staat, maar wel gebruiksporen van het schakelen 60
-FSA Crono ISIS TT crank 177.5mm (nieuw) + ISIS as (nieuw) + Ultegra 6600 bladen, buitenblad heb ik dicht gemaakt met carbon. Het was een uitprobeersel met UD en rode kleurstof in de epoxy. Ben er niet ontevreden over, maar ik kan niet leven met de Q-factor van 150 mm (itt tot de geclaimde 135 mm). 150
NIEUWE sturen:
- Profile Design T2 Wing basebar, 44 cm, 31.8 mm, enkel gemonteerd geweest. 40
- Ritchey WCS Classic, 40 cm, 31.8 mm, nieuw in 't plastic. 40
- Eastion EC90 SLX Ergo, 40 cm, 31.8 mm. 1 seizoen mee gereden, NOOIT mee gevallen. Overbodig geworden omdat vervangen is door een SLX3. 100
- Ritchey WCS 4Axis WB, 130 mm, nieuw enkel gemonteerd geweest. 40
- Lazer O2 helm, black-white, nieuw in de doos. 65
- Univega Mountain King Ltd frame incl voorvork. Bovenbuis is 56 cm, balhoofd 157 mm. Frame weegt ongeveer 1200 gram, voorvork 380 gram. Slechts 1 kleine beschadiging van de lak op balhoofdbuis, voor de rest is het frame in nieuwstaat. Ben er nooit mee gevallen. Balhoofd liep wat korrelig, dus die moet allicht vervangen worden. 400
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59
Ik heb al eerder gereageerd voor de Centaur AD.
Al nieuws?
Al nieuws?
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende